Marcel vd M

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Red Together afsluiten

Beste, wat kan ik nog meer doen om uiteindelijk mn Red Essential over te zetten nadat ik het volgende reeds heb geprobeerd gedurende 3,5 week;

5x contractoverdrachtformulier ingestuurd met bijlagen

11x bellen naar de helpdesk

2x de afdeling contractoverdracht zelf gemaild

1x klacht ingediend (maar geen reactie dan behalve dat ze binnen 10 werkdagen reageren NOT).

..…mijn 3 dochters en ik zijn allemaal Vodafone/Ziggo klant maar kennelijk dringen we niet door ....graag advies in deze!

Groeten Marcel 

 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Marcel vd M 

Ik heb je een privebricht gestuurd betreft het contract overdragen. Ik help je hier graag verder mee.

Bekijk in context

12 Reacties 12
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Marcel vd M 
Dat klinkt niet best, beetje jammer dat je er zo lang op wacht. Heb je ook al contact gehad met dit nummer:  0800-0200056? Als het goed is kunnen deze mensen je daar mee helpen. 

Anders is mijn advies om even te wachten op een medewerker van Vodafone, @Steven. Misschien dat hij anders nog even kan kijken wat er aan de hand is. Ik hoop dat het snel geregeld kan worden. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Marcel vd M 

Ik heb je een privebricht gestuurd betreft het contract overdragen. Ik help je hier graag verder mee.

Marcel vd M
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Hey Steven,

 

heb je pb binnen zien komen en ga je vanavond ff mailen met de door jou gevraagde info!

 

Marcel vd M
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Thanks Energieboy,

 

dat nr heb ik idd nog niet gebeld! Maar zoals je aangaf zou Steven me uit de brand kunnen helpen, dus ik heb daar nu al mijn vertrouwen bij neergelegd

Marcel vd M
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Update:

zojuist PB' gestuurd naar @Steven . Met daarin de klantnrs/telnrs en andere benodigde doc's.

Het is bijna te mooi om waar te zijn maar binnen 1,5 uur waren de nrs van mijn 2 dochters toegevoegd aan mijn klantnr. Het andere abbo staat op naam van haar moeder dus in het kader vd privacy kunnen ze dat (nog) niet omzetten (begrijpelijk uiteraard!). Dat regel ik later zelf. Tot nu toe super voortvarend en mn dank is dan ook groot.

Ongelooflijk wat de inzet van 1 individuele medewerker kan betekenen. Nu nog de boel omzetten naar Red Together en dan is het geregeld. So far, so good.

Ik laat het hier weten als de hele boel is opgelost!

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Goed om te horen Marcel.
In ieder geval alvast heel veel plezier met alle abonnementen.
Fijn dat Steven je alvast heeft kunnen helpen 🙂

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor het compliment @Marcel vd M. Jammer dat het eigenlijk zover had moeten komen. Ik heb het intern aangekaart zodat er naar de procedure gekeken kan worden.

Marcel vd M
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Graag gedaan @Steven, jij bedankt voor supersnelle reactie EN oplossing. Inmiddels zitten we met 3 personen op Red Together. Voor de 4e vragen we een nieuw abbo aan. Als volgende week Ziggo eraan gekoppeld wordt met de verdubbelaar hebben we met 4 mensen 160 GB tot onze beschikking, dat is lekker….

 

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik op het punt stond om 4 abonnementen bij Vodafone op te zeggen vanwege het hele gedoe omtrent deze aanvraag. Vodafone mag blij zijn dat ze intern nog mensen hebben die zich om dit soort problemen bekommeren want als jij jezelf niet zo had hard gemaakt voor ons was Vodafone 4 klanten kwijtgeraakt met een zeer slechte recensie op het internet als kers op de taart...Overigens heb ik nooit meer iets gehoord van Vodafone na het indienen van de klacht. Dan voel je jezelf niet serieus genomen als klant. 

Daarom nogmaals dank @Steven voor jouw inzet en @Energieboy voor de gouden tip!

 

Wat mij betreft kan dit draadje gesloten worden. En hopelijk leert Vodafone van bovenstaande!

 

Groeten en bedankt,

@Marcel vd M 

 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Marcel vd M 
Ik zag dat je een onderzoek had aangemaakt voor de extra's vanuit Ziggo. Laat je weten wanneer de extra's zijn toegevoegd?

 

Groet,

Steven

Marcel vd M
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Hoi @Steven, klopt idd! Ik zie in My Vodafone dat ik nog steeds op 80 GB sta ipv 160 vanwege de verdubbelaar van Ziggo. Gisteren gebeld en kreeg te horen dat ik in het "hoofdsysteem" van Vodafone wel op 160 sta, maar in de weergave van My Vodafone op 80. Kennelijk staat er eea verkeerd maar moeten daar een aantal techneuten eerst naar gaan kijken. 

Heb gisteren nog een 4e nr (nieuw abbo) aangevraagd om als 3e RT Extra toe te voegen. Als dat ook lukt hebben we met 4 nrs 160 GB te verdelen..…Maar voorlopig zie ik nog steeds 80GB staan. Jouw collega was mij overigens gisteren ook enorm behulpzaam. Gaf aan dat hij zich ook schaamde voor hoe eea is gelopen. 

En schold derhalve de 1e maand abonnementskosten dan ook kwijt. Daarbovenop kwam vandaag nog jouw kaart en rosé binnen. Super leuke verrassing! Thanks!!

 

 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heel graag gedaan! Laat even weten hoe het afloopt met de dubbel data. Zodat ik zeker weet dat het goed gaat @Marcel vd M 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Wow @Marcel vd M , rosé krijgen van Vodafone. Willen ze je dronken voeren zodat je dan in je My Vodafone dubbel ziet en dan hoeven ze het niet aan te passen 

Het komt vast en zeker allemaal wel goed, daar kunnen we @Steven  wel op vertrouwen 
Als het mis blijft gaan, gewoon weer melden natuurlijk. En wanneer je dubbel ziet, dan maar even je roes uitslapen 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic