dedolk

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red Together Extra

Met de hele familie over naar Red Together. Klinkt goed (vind ik).
Gisteren zou er een nummer geporteerd worden van een andere provider naar Vodafone.
Werkte niet, dus vanochtend gebeld.
Antwoord is "Sorry meneer we hebben ergens een fout in ons systeem zitten en we zullen een case aanmaken om het te herstellen. Dan duurt normaal 5 tot 10 werkdagen om het op te lossen."
Stom verbaasd vraag ik of ik dat dan goed begrepen heb dat mijn zoon (15 jaar, dus zonder telefoon is tegenwoordig bijna hetzelfde als dood gaan) dan 1 a 2 weken geen mobile data ter beschikking heeft?
Dat werd bevestigd.
Een vraag of een fout door Vodafone gemaakt niet sneller opgelost wordt werd ontkennend beantwoord.
Menen jullie dat echt???????????????
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Dat is echt heel vervelend om te horen.
Heb je ook al geprobeerd om een bericht te sturen via Facebook of Twitter?

Soms helpt het omdat die mensen iets dieper in het systeem kunnen kijken. Nu weet ik alleen even niet of ze ook de aanvragen kunnen controleren. Maar goed, je zou het kunnen proberen.

Het blijft natuurlijk super vervelend en als begin fout gaat dan is er vaak een opstapeling van schakels die niet lekker lopen. Hoop natuurlijk dat het snel opgelost is. Duim met je mee en als het goed staat dan ben je vast en zeker tevreden over Red Together ?

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi dedolk
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Is het probleem inmiddels opgelost?
Doet je Vodafone SIMkaart het nu wel?

Anders wil ik je toch vandaag, en anders morgen overdag, voorstellen om de klantenservice van Vodafone te bellen of anders een chat te starten met de klantenservice. Die kunnen in het systeem kijken wat er nu aan de hand is en of het opgelost kan worden.

Verwacht toch dat ze je snel aansluiten.
dedolk
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, nog steeds niet opgelost, ook niets gehoord.

Gisteren werk contact met klantenservice gehad via telefoon en chat, maar er wordt geen prioriteit aangepast,ook al ligt de fout bij Vodafone. 'Sorry u moet gewoon wachten'

Ben benieuwd of er wel wat met de rekening gedaan wordt.

En over ruim een week moet er nog een nummer geporteerd worden. Maar controleren of dat wel goed zal gaan schijnt ook niet te kunnen.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Dat is echt heel vervelend om te horen.
Heb je ook al geprobeerd om een bericht te sturen via Facebook of Twitter?

Soms helpt het omdat die mensen iets dieper in het systeem kunnen kijken. Nu weet ik alleen even niet of ze ook de aanvragen kunnen controleren. Maar goed, je zou het kunnen proberen.

Het blijft natuurlijk super vervelend en als begin fout gaat dan is er vaak een opstapeling van schakels die niet lekker lopen. Hoop natuurlijk dat het snel opgelost is. Duim met je mee en als het goed staat dan ben je vast en zeker tevreden over Red Together ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is er wel al een onderzoek aangemaakt dedolk?
dedolk
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Weet niet wat er met een onderzoek bedoeld wordt, er is wel een incident aangemaakt.

Maar uiteindelijk is het opgelost door de portering te annuleren en een volledig nieuw Together Extra abonnement te koppelen.
Wil een nieuw nummer, maar dat is wel overkomelijk.

Bedankt voor de tip Energieboy
Via Facebook en in de winkel werd er volop meegedacht, zoals ik gewend ben. Blijf me dus verbazen dat er via de telefoon en chat zo kortzichtig gereageerd wordt.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
We doen ons best om klanten altijd zo goed mogelijk verder te helpen. Jammer om te horen dat jij daarin wisselende ervaringen hebt, maar wel fijn dat het nu in ieder geval opgelost is. Ik zal dit topic nu dan ook sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic