sjdjong86

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red Together (Extra) icm Ziggo (extra zenderpakket)

Ik heb zoveel mogelijk gelezen over de regelgeving omtrent Red Together en RT Extra, maar 1 ding kan ik nog niet terug vinden: ik heb een Ziggo aansluiting, maar mijn familielid, die op een ander adres woont, heeft dat ook. Als ik nu hoofd-abonnementshouder wordt voor een Red Together abo, en mijn familielid neemt een RT Extra, krijgt hij dat niets van de non-stop extra's (zenderpakket etc.)? Ik kan terugvinden dat de korting van 5eu niet geldt, maar ik kan niets terugvinden over de rest van de non-stop Ziggo extra's als je op verschillende adressen met Ziggo-aansluiting woont...
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Met dank aan Steven voor wat speur werk:
3.3. Zelf heb ik geen Ziggo, maar mijn familielid dat op een ander adres woont en bij mij op het contract zit wel. Als we dan een Red Together groep vormen krijgen we dan ook de non-stop extra’s?

Nee, dat is niet het geval. De match voor de non-stop extra’s wordt gemaakt op het adres voor Ziggo en dat van de Vodafone contracthouder. Alleen wanneer die gelijk zijn krijg je non-stop extra’s.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi sjdjong86
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het antwoord is vrij kort en krachtig, Nee.
Red Together is een abonnement dat op 1 klantnummer komt te staan. Alle Red Together extra abonnementen worden aangesloten op het hoofd abonnement, de Red Together. Aangezien jij dan de hoofd klant bent en Red Together hebt krijg jij bij Ziggo de keuze uit het zenderpakket. Een familielid, die je dan Red Together Extra geeft, komt ook op jou naam (klantnummer).

In de voorwaarden staat namelijk dat je contract aangesloten moet zijn op hetzelfde adres als die van Ziggo. Jij bent de beheerder dus dat is ook jou adres. Wil je hier nog meer informatie over of overstappen, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone. Deze mensen kunnen je verder helpen en ook voor het afsluiten van je contract. Heb je beide al een contract bij Vodafone en willen jullie overstappen, neem dan contact op met 0800-0200056.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Met dank aan Steven voor wat speur werk:
3.3. Zelf heb ik geen Ziggo, maar mijn familielid dat op een ander adres woont en bij mij op het contract zit wel. Als we dan een Red Together groep vormen krijgen we dan ook de non-stop extra’s?

Nee, dat is niet het geval. De match voor de non-stop extra’s wordt gemaakt op het adres voor Ziggo en dat van de Vodafone contracthouder. Alleen wanneer die gelijk zijn krijg je non-stop extra’s.
sjdjong86
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat dacht ik eerst ook. Maar ben zojuist nog eens verder gaan zoeken, en als ik hier https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/together/abonnement/red6-red-together-extra-2jr/true/ kies voor een Red Together Extra 2jr, Ziggo op JA zet, dan krijg ik toch echt te zien dat er 2,50eu en alle andere non-stop extra's bijzitten... Dan zou je toch zeggen dat ieder individueel lid (ongeacht abbo houder of extra lid) op afzonderlijke adressen de extra's gaat krijgen zolang op die afzonderlijke adressen een Ziggo aansluiting aanwezig is?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Voor de extra's geldt dit niet.. Dit is alleen als de hoofdgebruiker ook Ziggo heeft.. Dit is het enige wat ik erover tegenkom.
Dit is omdat de hoofdgebruiker het abonnement op zijn naam heeft (Red together)
De Red together extra abonnementen zijn daaraan gekoppeld ongeacht of er andere adressen staan.
sjdjong86
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maar in dat geval moet Vodafone iets aan z'n website gaan doen, want op dit moment heb ik alleen een RT Extra sim only in m'n winkelwagen liggen (als test) en daar staat duidelijk bij dat ik de extra's ga krijgen als ik Ziggo heb. Terwijl de antwoorden hierboven er op zouden duiden dat dit überhaupt nooit kan, omdat alleen de abo-houder Red Together het extra zenderpakket gaat ontvangen...
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ik begrijp je wel maar het is nu eenmaal dat je op hetzelfde adres deze aanbieding krijgt.
Red Together verloopt allemaal over 1 klantnummer. Jij bent het hoofd en jij hebt Vodafone & Ziggo. Komt er nu iemand anders dan kijken ze niet meer naar je adres maar naar je klantnummer. Dus is het ook helemaal niet relevant of die Red Together Extra klant nu wel of geen Ziggo heeft. Want die is geen klant geworden, dat ben jij voor een 2e keer. Want jij krijgt de rekening in huis, in z'n totaal en niet die Red Together Extra klant.

Dus dan kan de Red Together Extra klant misschien ook wel Ziggo hebben, maar zijn contract staat op jou klantnummer en dus niet op hetzelfde adres. Beetje lastig maar zo kan je het echt aannemen. En ja, wat er onder staat is gewoon reclame wat Vodafone op elke pagina zet over VodafoneZiggo (het gaat om de voorwaarden, die zijn belangrijker).

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
sjdjong86

Was de uitleg van Energieboy duidelijk?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Omdat er geen reactie is gepost, heb ik het topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic