Vraag

Registratie voor MyVodafone onmogelijk *Prepaid Aansluiting*


Wanneer ik mij probeer te regisreren voor MyVodafone via vodafone.nl/my wordt er nadat ik de 6-cijferige verificatie-code heb ingetoetst, het volgende gemeld:

Je hebt meer dan één nummer

Alleen als eigenaar van het contract kan je nu een My Vodafone account maken.
Geef daarom even je geboortedatum en klantnummer door.

Maar dit is een nieuwe prepaid aansluiting, dus ik kom niet verder bij deze stap! Dus graag een oplossing!

Erg vervelend als je je nieuwe Prepaid bundels etc wilt gaan instellen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Vogo
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat je zegt, dit is natuurlijk heel vervelend. Misschien dat er "nog" oude informatie in het systeem staat van Vodafone of dat er iets anders aan de hand is, het beste wat je kunt doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. In jou geval kan je deze het beste benaderen via een chat te starten zodat je dit kunt doen via je browser. Daar zit iemand die met je mee kan kijken wat het probleem is.

Aangezien dit een klanten helpt klanten community is kan ik je hierbij niet mee helpen 😞
Is het inmiddels gelukt @Vogo?
Het kan zijn, dat je nog een account had met een oud nummer.
Geen reactie, topic gesloten.