Vlinderin1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

rekening

ìk ben geen klant meer bij jullie en heb nu de laatste rekening gekregen met abo kosten tot en met 31 maart terwijl mijn contract op 12 maart is gestopt beetje raar dat ik nog een halve maand moet betalen voor niets
graag zsm mijn rekening aanpassen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Vlinderin1
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Begin en eind facturen zijn altijd anders dan de normale facturen.
Voor meer informatie over de facturen kan je lezen op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening.shtml

Belangrijkste info:
Loopt je contract af? Je laatste rekening ontvang je in de maand van afsluiting of een maand later. Op deze rekening staan de laatste maandkosten en gesprekskosten tot de afsluitdatum.

Eindigt je contract al eerder, omdat je bijvoorbeeld bent gestopt met betalen? Dan staat er een afkoopsom op je laatste rekening, ter compensatie voor het eerder beëindigen van je abonnement dan afgesproken. Je betaalt 50% van de resterende abonnementskosten of een hoger bedrag, als de feiten of omstandigheden een hogere schadevergoeding rechtvaardigen. Als je een toestel op afbetaling hebt, dan zit in de afkoopsom ook de afbetaling van het toestel verwerkt.

Mochten er nog inhoudelijke vragen zijn over je factuur dan kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door ze te bellen, of anders door een chat te starten. Eventueel kan je ze ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter.

In ieder geval toch nog een fijne dag gewenst en jammer dat je bent gestopt bij Vodafone.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Vlinderin1
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Begin en eind facturen zijn altijd anders dan de normale facturen.
Voor meer informatie over de facturen kan je lezen op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening.shtml

Belangrijkste info:
Loopt je contract af? Je laatste rekening ontvang je in de maand van afsluiting of een maand later. Op deze rekening staan de laatste maandkosten en gesprekskosten tot de afsluitdatum.

Eindigt je contract al eerder, omdat je bijvoorbeeld bent gestopt met betalen? Dan staat er een afkoopsom op je laatste rekening, ter compensatie voor het eerder beëindigen van je abonnement dan afgesproken. Je betaalt 50% van de resterende abonnementskosten of een hoger bedrag, als de feiten of omstandigheden een hogere schadevergoeding rechtvaardigen. Als je een toestel op afbetaling hebt, dan zit in de afkoopsom ook de afbetaling van het toestel verwerkt.

Mochten er nog inhoudelijke vragen zijn over je factuur dan kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door ze te bellen, of anders door een chat te starten. Eventueel kan je ze ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter.

In ieder geval toch nog een fijne dag gewenst en jammer dat je bent gestopt bij Vodafone.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Was de uitleg van Energieboy duidelijk Vlinderin1 of kunnen we nog iets voor je doen?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic