Dvgaa1970

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Rekening

Wil er iemand even kijken naar mijn rekening betaal voor *verwijderd door moderator* Nu 37,17 abonnement en 51 toestelkosten dat kan nooit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Dvgaa1970
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst wil ik je erop wijzen dat dit een open Community is en iedereen nu je 06 kan zien. Als je nog op tijd bent, binnen 1 uur, dan kan je dit zelf aanpassen en weg halen (druk op de drie stipjes rechts in het beeld van je bericht).

Daarnaast is de Community een klanten helpt klanten Community en met deze vraag kunnen mede klanten je niet helpen. Daarvoor moet je echt iemand van Vodafone zelf spreken. Dit kan je doen via je My Vodafone app en dan kijken onder rekeningen of via je browser bij My Vodafone. Ook daar kan je kijken onder rekeningen en kan je zien waar deze nota uit bestaat en waarom je zoveel moet betalen.

Mocht het dan echt niet kloppen, want misschien is het wel je eerst nota, en dan is deze anders, dan kan je contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Je kan ze bellen maar je kan ook een chat starten. Of, als je dat liever hebt, een bericht sturen naar Facebook of Twitter. Deze mensen kunnen je allemaal helpen met je vraag 🙂

Laat nog even weten of het is gelukt en of je antwoord hebt gekregen 😉

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Dvgaa1970
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst wil ik je erop wijzen dat dit een open Community is en iedereen nu je 06 kan zien. Als je nog op tijd bent, binnen 1 uur, dan kan je dit zelf aanpassen en weg halen (druk op de drie stipjes rechts in het beeld van je bericht).

Daarnaast is de Community een klanten helpt klanten Community en met deze vraag kunnen mede klanten je niet helpen. Daarvoor moet je echt iemand van Vodafone zelf spreken. Dit kan je doen via je My Vodafone app en dan kijken onder rekeningen of via je browser bij My Vodafone. Ook daar kan je kijken onder rekeningen en kan je zien waar deze nota uit bestaat en waarom je zoveel moet betalen.

Mocht het dan echt niet kloppen, want misschien is het wel je eerst nota, en dan is deze anders, dan kan je contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Je kan ze bellen maar je kan ook een chat starten. Of, als je dat liever hebt, een bericht sturen naar Facebook of Twitter. Deze mensen kunnen je allemaal helpen met je vraag 🙂

Laat nog even weten of het is gelukt en of je antwoord hebt gekregen 😉
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels meer duidelijkheid over de rekening Dvgaa1970
Heb je hiervoor contact gehad met mijn collega's of heb je het antwoord gevonden in My vodafone bij het kopje rekeningen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic