R.e.m.k.o.

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Rekening bij aanschaf Prepaid inclusief You Maandbundel

Deze bestelde ik een Prepaid-kaart met maandbundel van €20.00. In de bevestigingsmail stond:

“Alle bedragen in het overzicht zijn inclusief BTW. Zodra uw bestelling is verstuurd, ontvangt u per e-mail de rekening. Hierin vindt u ook de BTW specificaties.”

De Prpeaid-kaart is binnen, maar de beloofde rekening met BTW specificatie blijft uit. Telefonisch met 4 medewerkers van verschillende afdelingen gesproken, maar niemand begrijpt waar de aankondiging van de rekening vandaan komt. De laatste suggestie was dat ik maar naar de lokale Vodafone winkel moest gaan maar ik verwacht daar eigenlijk geen oplossing aangeboden te krijgen.

Ik heb 20 euro betaald en wil daarvan heel graag een rekening ontvangen, misschien dat dit forum uitkomst biedt?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi R.e.m.k.o.
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik begrijp je situatie maar Vodafone kan jou bij een Prepaid niet voorzien van een specificatie van de betaalde BTW. Zakelijke gebruikers met een abonnement krijgen deze informatie wel maandelijks op de factuur te zien. Ik ben geen belasting expert maar misschien is het mogelijk om voortaan bonnetjes te bewaren van je opwaarderingen.

Op deze pagina, waar je je beltegoed kan uploaden staat het volgende:
In Nederland wordt 0% BTW gerekend over het tegoed. De prijzen op onze website zijn altijd inclusief BTW.

Daarom ga ik er vanuit dat het ook niet mogelijk is. Maar zoals ik al schreef, ik ben geen belasting expert dus je zou eens kunnen vragen aan je administrateur. Maar dit is wat ik kan vinden bij Vodafone en snap dan ook de reactie van de klantenservice van Vodafone wel een beetje. Best lastig!

Eventueel zou je nog kunnen vragen door een privé bericht te sturen via Facebook en/of Twitter. Wie weet hebben die iets meer info voor je. Dus nogmaals, ik weet het niet zeker en ben geen belasting adviseur en/of administratief weggelegd. Daarom toch nog even vragen bij Vodafone!!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi R.e.m.k.o.
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik begrijp je situatie maar Vodafone kan jou bij een Prepaid niet voorzien van een specificatie van de betaalde BTW. Zakelijke gebruikers met een abonnement krijgen deze informatie wel maandelijks op de factuur te zien. Ik ben geen belasting expert maar misschien is het mogelijk om voortaan bonnetjes te bewaren van je opwaarderingen.

Op deze pagina, waar je je beltegoed kan uploaden staat het volgende:
In Nederland wordt 0% BTW gerekend over het tegoed. De prijzen op onze website zijn altijd inclusief BTW.

Daarom ga ik er vanuit dat het ook niet mogelijk is. Maar zoals ik al schreef, ik ben geen belasting expert dus je zou eens kunnen vragen aan je administrateur. Maar dit is wat ik kan vinden bij Vodafone en snap dan ook de reactie van de klantenservice van Vodafone wel een beetje. Best lastig!

Eventueel zou je nog kunnen vragen door een privé bericht te sturen via Facebook en/of Twitter. Wie weet hebben die iets meer info voor je. Dus nogmaals, ik weet het niet zeker en ben geen belasting adviseur en/of administratief weggelegd. Daarom toch nog even vragen bij Vodafone!!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het is inderdaad bij Prepaid niet mogelijk om een btw specificatie te krijgen. Dit is omdat er 0% wordt berekend. Je zult dan echt de bonnetjes
moeten bewaren vanuit de winkel.
Hoe heb je de simkaart met het beltegoed besteld?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic