janbuster

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Rekening in het Engels

Kan ik mijn rekening in het Engels ontvangen of de laatste rekening in het Engels uitprinten?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi janbuster
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Zover ik weet stuurt Vodafone Nederland alleen de facturen in het Nederlands en kan je deze inzien in je My Vodafone. Volgens mij valt er ook niet zoveel te vertalen want het meest belangrijke is wat je hebt verbruikt of gebeld, dat zijn alleen maar nummers.

Maar goed, volgens mij is het niet in het Engels te verkrijgen. Wacht even op een moderator van Vodafone, die kan je daar meer over vertellen. Wil je niet zo lang wachten, neem dan contact op met Vodafone door een privé bericht te sturen via Facebook en/of Twitter. Die kunnen je verder helpen.

Succes en laat nog even weten als je antwoord hebt 🙂
Leren we hier op de community ook weer van! Bedankt

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi janbuster
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Zover ik weet stuurt Vodafone Nederland alleen de facturen in het Nederlands en kan je deze inzien in je My Vodafone. Volgens mij valt er ook niet zoveel te vertalen want het meest belangrijke is wat je hebt verbruikt of gebeld, dat zijn alleen maar nummers.

Maar goed, volgens mij is het niet in het Engels te verkrijgen. Wacht even op een moderator van Vodafone, die kan je daar meer over vertellen. Wil je niet zo lang wachten, neem dan contact op met Vodafone door een privé bericht te sturen via Facebook en/of Twitter. Die kunnen je verder helpen.

Succes en laat nog even weten als je antwoord hebt 🙂
Leren we hier op de community ook weer van! Bedankt
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het klopt inderdaad. Wij versturen alleen facturen in het Nederlands. Er is geen mogelijkheid om dit aan te passen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Omdat er geen optie is om facturen in het Engels te sturen, sluit ik het topic.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic