Beantwoord

rekening juni 2019

• 25 juni 2019
  • 6 reacties
  • 266 Bekeken

Ik heb de rekening over maand juni 2019 niet ontvangen. Mijn abonnement loopt tot eind dit jaar. Hoe komt dit?
icon

Beste antwoord door Abdelmajid 28 juni 2019, 13:19

@ Steven Excuses voor de late reactie. Inmiddels is het opgelost. Er was intern iets aan de hand waardoor er niets is afgeschreven. Inmiddels heb ik de rekening ontvangen. Dank voor de snelle hulp. Deze thread kan dicht.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Abdelmajid
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik kan natuurlijk niet voor je kijken wat er aan de hand is maar als je naar je My Vodafone app gaat of inlogt via My Vodafone, dan zie je bij rekening welke rekeningen je hebt voldaan. Daar kan je ook zien wat je hebt voldaan en wat je nog moet voldoen.

In mei heb je je rekening ontvangen voor de maand juni en overige kosten van de maand april. In juni krijg je de rekening van juli en kosten van de maand mei.

Geloof me, ze zullen je zeker niet zijn vergeten ūüėĀūüėČ
Ik denk dat het wel in je My Vodafone staat. Kijk maar even en laat weten of het is gelukt.
Correctie @Energieboy @Abdelmajid In juni betaal je de abonnementskosten van juni en evt gebruikskosten van mei.
Heb je de factuur al gevonden?
Reputatie 7
Badge +17
Correctie @Energieboy @Abdelmajid In juni betaal je de abonnementskosten van juni en evt gebruikskosten van mei.
Heb je de factuur al gevonden?

Oh, Is dat zo. Dan was ik in de war met Ziggo
Sorry! Dan moet deze toch echt wel begin juni de rekening hebben gehad.
Heb je inmiddels een update voor ons @Abdelmajid?
@ Steven Excuses voor de late reactie. Inmiddels is het opgelost. Er was intern iets aan de hand waardoor er niets is afgeschreven. Inmiddels heb ik de rekening ontvangen. Dank voor de snelle hulp. Deze thread kan dicht.
Graag gedaan @Abdelmajid
Fijn weekend alvast!