Beantwoord

Rekening verdwijnt niet, na voldoen van factuur.

  • 28 januari 2019
  • 11 reacties
  • 326 Bekeken

Hoi,

Ik heb zojuist een rekening betaald met creditcard. Deze is afgeschreven, maar de rekening verdwijnt niet. Hoe komt dit?
icon

Beste antwoord door TomKlomp 4 februari 2019, 11:36

Nog steeds niet. Mij is verzocht een afschrift naar creditadminteam te sturen.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

11 reacties

Hoi @TomKlomp

Welkom op de Community!
Hoe bedoel je precies de rekening verdwijnt niet?
In My Vodafone zal de rekening een jaar lang blijven staan. Na een jaar wordt deze pas verwijderd.
Betreft het betalen van een factuur, duurt dit even voordat het verwerkt en bijgewerkt is in My Vodafone.
De rekening is nog niet verwerkt zie ik op vodafone. Maar ik zal even geduld hebben. Vaak als ik via IDeal betaal is deze direct verwerkt.
Het heeft altijd even nodig. Bij iDeal wordt dit meteen verwerkt, dat klopt.
Mocht het na vandaag nog niet verwerkt zijn, kun je ons dan een berichtje sturen via Facebook of Twitter?
Reputatie 6
Wat is ondertussen de status @TomKlomp?
Hoi Sharon,

Het is nog steeds niet verwerkt. Ik heb een medewerker gesproken maandag en het werd binnen 3 werkdagen verwerkt. Status is nog steeds op ''niet betaald''.
Dan is het helaas op dit moment afwachten tot deze dagen voorbij zijn! Laat je weten of het daarna wel op betaald staat @TomKlomp ?
Zie je inmiddels wel al staan dat het betaald is @TomKlomp ?
Nog steeds niet. Mij is verzocht een afschrift naar creditadminteam te sturen.
Reputatie 7
Badge +17
Nog steeds niet. Mij is verzocht een afschrift naar creditadminteam te sturen.
Wat vervelend maar als je dit hebt gedaan zal het wel snel opgelost zijn.
Top, dan zullen zij het vanuit daar verder oppakken.
Reputatie 6
Topic gesloten.