Beantwoord

Reparatie niet correct uitgevoerd

  • 20 januari 2019
  • 10 reacties
  • 265 Bekeken

  • Ontdekker
  • 0 reacties
Beste,
Mijn telefoon is bij jullie geweest ter reparatie. Nu is deze gisteravond terug gebracht maar hij functioneert nog steeds niet.
Hoe kunnen we dit oplossen? Ik heb voor mijn werk mijn telefoon nodig. Helaas kan ik jullie niet bellen want dat is juist hetgeen wat stuk er aan is (*audio)
Hoor graag zsm!
Groet,
Roxanne
icon

Beste antwoord door Steven 21 januari 2019, 09:03

Het toestel dient inderdaad terug gestuurd te worden omdat de reparatie niet geholpen heeft.
Je mag dit laten vermelden onder repeat repair bij de winkel.
Als je dat hebt gedaan en het toestel is verstuurd, kun je een expertise onderzoek aanvragen. Dit vraag je aan via de klantenservice. Bij een Expertise onderzoek, wordt er vanuit ons meegekeken bij de reparatie. Zorg ervoor dat je hiervoor het iMei nummer en het IRMA VODA nummer bij de hand hebt @Rox
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Rox
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat is vervelend!
Ik kan alleen adviseren om langs een Vodafone winkel te gaan om dit op te laten lossen. Eventueel moet die weer terug voor reparatie. Hier via de Community kan niemand je helpen want dit is een klanten helpt klanten community.

En als je hebt gebeld voor de reparatie dan zou ik weer opnieuw bellen. Dat lukte toch ook de eerste keer toen het niet werkte, toch? Anders kan je morgen via een chat te starten met de klantenservice van Vodafone vragen wat nu verder te doen.

Maar terug naar de reparatie lijkt me wat er nu moet gebeuren. Hoe vervelend dit ook is natuurlijk, want niemand kan zonder een toestel tegenwoordig.
Het toestel dient inderdaad terug gestuurd te worden omdat de reparatie niet geholpen heeft.
Je mag dit laten vermelden onder repeat repair bij de winkel.
Als je dat hebt gedaan en het toestel is verstuurd, kun je een expertise onderzoek aanvragen. Dit vraag je aan via de klantenservice. Bij een Expertise onderzoek, wordt er vanuit ons meegekeken bij de reparatie. Zorg ervoor dat je hiervoor het iMei nummer en het IRMA VODA nummer bij de hand hebt @Rox
Heb je inmiddels contact gehad met de klantenservice @Rox?
Reputatie 1
Badge +3
Schandalig zou niet mogen.
Gr
Mee eens @PredRob, daarom ben ik ook benieuwd of ze mijn advies heeft opgevolgd. Het had direct gerepareerd moeten worden.
Reputatie 1
Badge +3
Zullen dat moeten afwachten, vriend Steven 😉
Reputatie 7
Badge +17
Nou nou, lijkt hier wel een dating site ....
Laten we maar hopen dat de TS is geholpen en/of actie heeft ondernomen.

Weet je al iets @Rox ??
Reputatie 1
Badge +3
Nou nou, lijkt hier wel een dating site ....
Laten we maar hopen dat de TS is geholpen en/of actie heeft ondernomen.

Weet je al iets @Rox ??

Als Steven een vrouwtje was geweest had het mss wat kunnen worden, maar nu dat het geval niet is gaat het op zeker niks worden..Dus geen dates hier te vinden, nog !!
Indien er geen reactie komt @Rox, zal het topic binnenkort gesloten worden.
Reputatie 6
Geen reactie, topic gesloten.