JanniedeRooy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Reparatie telefoon duurt lang

ik heb 7 mei mijn i phone 6 ter reparatie afgegeven bij de Vodafone winkel. Nu 23 mei heb ik nog steeds niks gehoord en als ik online kijk naar de vordering van de reparatie staat er alleen dat hij binnen gekomen is op 9 mei meer niet . Een week wachten oke maar is nu al 2 weken
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
De klantenservice en winkel kan inbellen bij Dynafix (reparateur). Heb je dit inmiddels al gedaan JanniedeRooy
Zorg er wel voor dat je het reparatienummer bij de hand hebt.
Let erop dat een reparatie 5 tot 10 werkdagen kan duren (mits dat alle onderdelen op voorraad zijn).

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi JanniedeRooy
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het beste wat je kan doen is terug gaan naar de Vodafone winkel en vragen of ze voor je kunnen kijken wat er nu aan de hand is en vragen waarom het zo lang duurt. Eventueel zou je nog kunnen bellen met de klantenservice van Vodafone. Misschien dat die ook voor je kunnen kijken.

Maar ik denk dat het het beste is om even terug te gaan naar de Vodafone winkel.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
De klantenservice en winkel kan inbellen bij Dynafix (reparateur). Heb je dit inmiddels al gedaan JanniedeRooy
Zorg er wel voor dat je het reparatienummer bij de hand hebt.
Let erop dat een reparatie 5 tot 10 werkdagen kan duren (mits dat alle onderdelen op voorraad zijn).
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
JanniedeRooy we zijn benieuwd naar een update! Mochten we geen bericht meer van je ontvangen, wordt dit topic op korte termijn gesloten.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic