albertv

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ruilen van abonnement met behoud van eigen nummer

Goedendag.

Mijn vrouw en ik hebben allebeiwe een abonnement bij Vodafone incl ziggo..

Echter gebruikt mijn vrouw zeer weinig data en ik wat meer, dus leek het mij een mogelijkheid om te ruilen van abonnement maar toch mn eigen nummer houd.
Zij heeft 6gb data met verdubbeling van ziggo
En ik 3 gb. Ik verbruik meestal rond die 3 gb en zij nog géén 1 gb

Bestaat die mogelijkheid?
Mvg Albert
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hallo Vodafone gebruiker
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Jij hebt 3GB + 3GB van VodafoneZiggo dat is 6GB en je vrouw heeft 6GB + 6GB van VodafoneZiggo, neem aan dat dit op het moment de situatie is? Ik kan me dan goed voorstellen dat je graag wilt omzetten 🙂

Het ruilen van abonnement is niet mogelijk, je kan wel je abonnement aanpassende, abonnement wijzigen. Je kunt je abonnement na één maand gratis verlagen binnen je abonnementsgroep. Wil je verlagen naar een andere abonnementsgroep, bijvoorbeeld van een Red naar een Start abonnement, dan kost dat eenmalig € 25. Overleg dan even met de afdeling wat dan de nieuwe kosten zijn. Wil je dit op deze manier wijzigen, bel dan naar 0800-2266789

Misschien een leuke andere tip: Je kan natuurlijk ook samen een Red Together abonnement nemen. Jij een Red Together en je vrouw de Red Together Extra, dan heb je samen 160GB (omdat je Ziggo hebt) en anders was het 80GB geweest. Misschien kan je daar ook mee overweg? Kijk maar eens op deze pagina van Vodafone. Wil je overstappen naar een Red Together dan kan iemand van de klantenservice je helpen, bel 0800-0200056 (ma t/m za bereikbaar). En wil je dit niet, dan moet je denken aan contract overdragen.

Succes en laat nog even weten wat je hebt gedaan 😉

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hallo Vodafone gebruiker
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Jij hebt 3GB + 3GB van VodafoneZiggo dat is 6GB en je vrouw heeft 6GB + 6GB van VodafoneZiggo, neem aan dat dit op het moment de situatie is? Ik kan me dan goed voorstellen dat je graag wilt omzetten 🙂

Het ruilen van abonnement is niet mogelijk, je kan wel je abonnement aanpassende, abonnement wijzigen. Je kunt je abonnement na één maand gratis verlagen binnen je abonnementsgroep. Wil je verlagen naar een andere abonnementsgroep, bijvoorbeeld van een Red naar een Start abonnement, dan kost dat eenmalig € 25. Overleg dan even met de afdeling wat dan de nieuwe kosten zijn. Wil je dit op deze manier wijzigen, bel dan naar 0800-2266789

Misschien een leuke andere tip: Je kan natuurlijk ook samen een Red Together abonnement nemen. Jij een Red Together en je vrouw de Red Together Extra, dan heb je samen 160GB (omdat je Ziggo hebt) en anders was het 80GB geweest. Misschien kan je daar ook mee overweg? Kijk maar eens op deze pagina van Vodafone. Wil je overstappen naar een Red Together dan kan iemand van de klantenservice je helpen, bel 0800-0200056 (ma t/m za bereikbaar). En wil je dit niet, dan moet je denken aan contract overdragen.

Succes en laat nog even weten wat je hebt gedaan 😉
albertv
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Energyboy

Ik heb 2x 1,5 en mijn vrouw 2x 3
Maar aanpassen is voor mijn vrouw heeeel onvoordelig.
15euro voor onbeperkt bellen en 6gb data (special aangeboden vanaf ziggomobiel)
Ik 10 euro voor 300min met 3 gb data

Qua kosten is het dus totaal niet voordelig om aan te passen!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Oké, dat kan ook 🙂
Dan bestaat er alleen nog het aanpassen van abonnement. Je kunt het altijd vragen bij de klantenservice van Vodafone. of ander door een chat te starten. Wie weet hebben ze een leuke aanbieding om misschien wel over te stappen naar een ander abonnement? Je kunt het altijd proberen en vragen natuurlijk. Weet niet hoe lang je al klant bent en hoe lang je abonnement nog duurt.

Je kunt het ook proberen via de afdeling migratie om te zien of er nog een mogelijkheid is. Deze kan je bellen via 1201 / 0800-0094 of anders ook via de chat (zoals hier boven beschreven). Kan je morgen vanaf 08:00 uur even proberen. Vragen kan altijd natuurlijk 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Vodafone gebruiker,

Bedankt voor je input op onze Community! Echter, het is niet toegestaan om "Vodafone" in je naam te gebruiken. Heb jij voor mij een andere gebruikersnaam, dan kan ik dit voor je aanpassen!
albertv
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oh dat wist ik niet
Nieuwe naam albertv
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Top ik heb hem aangepast voor je albertv
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels gebeld met mijn collega's albertv?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic