Vraag

S9 laad niet meer op

  • 20 mei 2019
  • 4 reacties
  • 246 Bekeken

heb sinds kort een S9 deze laad niet meer op in een Vodafone winkel gevraagd of dit een vaker voorkomend probleem was met de S9 de verkoper zei van niet.
nu op meerder forums gezeten waar dit probleem wel vaker voorkomt.
begrijp het al niet toestel is absoluut niet in contact gekomen met water.
hoe kan ik dit oplossen volgens de medewerker van Vodafone back-up maken inleveren en 2 weken kwijt.
dit kan toch niet de bedoeling zijn van een nieuw toestel.
weet iemand een foefje ?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Marcotoet
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Foefjes... geen idee.
Maar heb je ook al gekeken of een andere oplader het wel doet?
Wat hebben al die andere mensen aangegeven op internet wat die hebben gedaan om het weer in orde te krijgen? Als het echt een probleem blijft dan is de oplossing om het in te leveren bij een Vodafone winkel en deze te laten opsturen. Het klopt dat je dan even je toestel kwijt bent, mits je een vervangend toestel service bij Vodafone hebt afgesloten, dan moet je een andere weg volgen en is het mogelijk om een toestel te krijgen als leentoestel. Voor deze info, kijk op deze pagina: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/vervangend-toestel-service.shtml

En anders toch even langs de winkel om op te sturen. Voor een winkel in de buurt, kijk op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/contact/vind-een-winkel.shtml (daar kan je ook aanklikken voor een Repairdesk, misschien kunnen ze daar ook iets meer en hoef je hem niet op te sturen).
Heb je inmiddels een andere lader geprobeerd @Marcotoet? Of ligt het issue echt in het toestel?
Indien er geen update komt, zal het topic binnenkort gesloten worden @Marcotoet.
Reputatie 6
Topic gesloten.