Vraag

S9+ nogsteeds niet de nieuwe Pie update!

  • 28 april 2019
  • 4 reacties
  • 202 Bekeken

Hallo, ik ben ondertussen al een paar maanden aan het wachten tot ik de nieuwe Pie update ontvang. Heb zelf al flink wat research gedaan naar hoe het kan dat ik de update nog niet ontvangen heb. Hieruit is gebleken dat ik een unbranded Duits toestel heb (waarvan ik niet op de hoogte was), terwijl ik met dit toetsel op nederlands netwerk van Vodafone zit. Ik zoek iedere dag handmatig voor een update maar hij geeft altijd aan:
Hopelijk kan iemand me verder helpen, ik kom er zelf niet meer uit.....
Groetjes R


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Niemand die me kan helpen met deze vraag?
Reputatie 6
Hoi @R045,

Dat is inderdaad vreemd. Ik heb deze vraag intern voor je uitgezet bij iemand die hier kennis van heeft. Zodra ik een antwoord heb, hoor je van me!
Reputatie 6
Hoi @R045,

Sorry voor mijn late reactie, maar ik heb zojuist pas bericht ontvangen. Heb je het toestel wel bij ons gekocht? Wij verzorgen namelijk niet de unbranded updates, maar enkel Vodafone branded. Ik raad je dus aan om even contact op te nemen met Samsung hierover.
Heb je inmiddels de update @R045? Of heb je nog contact opgenomen met Samsung?