DennisdV

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy A50/A70/A90

beste Vodafone,

Begin maart is de Galaxy A50 op de markt gekomen en april gaat als het goed is de A70 en de A90 volgen.

Toen ik hier in de winkel wat info over vroeg werd ik raar aangekeken en werd me verteld dat deze telefoons niet bestonden.
Na het te hebben laten zien, werd er lachend verteld "Uuhm ja die hebben we dus niet".

Gaan jullie deze telefoons ook verkopen? of moet ik dan naar een belsimpel of een Bol.com?
en hebben jullie ook enig idee wanneer?

Mvg,
Dennis de Vries
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi DennisdV
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Niemand op de community kan je vertellen of Vodafone deze toestellen gaat verkopen of nog gaat verkopen. Als ze nu niet op de website staan en niet te verkrijgen zijn in een Vodafone winkel dan doe je er beter aan om deze dan aan te schaffen bij een van genoemde bedrijven met een Vodafone abonnement of gewoon los.

De medewerkers van Vodafone weten nooit op voorhand welke toestellen ze wel of niet gaan verkopen. Dus daar zal je niet zoveel antwoord van krijgen en als ze al te koop zijn dan zou mijn advies zijn: koop ze daar 🙂

Succes in ieder geval en veel plezier met je nieuwe aankoop!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi DennisdV
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Niemand op de community kan je vertellen of Vodafone deze toestellen gaat verkopen of nog gaat verkopen. Als ze nu niet op de website staan en niet te verkrijgen zijn in een Vodafone winkel dan doe je er beter aan om deze dan aan te schaffen bij een van genoemde bedrijven met een Vodafone abonnement of gewoon los.

De medewerkers van Vodafone weten nooit op voorhand welke toestellen ze wel of niet gaan verkopen. Dus daar zal je niet zoveel antwoord van krijgen en als ze al te koop zijn dan zou mijn advies zijn: koop ze daar 🙂

Succes in ieder geval en veel plezier met je nieuwe aankoop!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Op dit moment zie ik nog niks terug over deze toestellen en of wij deze gaan verkopen 😞
Heb je een van de toestellen al besteld via een ander kanaal DennisdV?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Indien er geen antwoord komt, zal het topic binnenkort gesloten worden.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic