Pacomontana

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Serieuze hulp gevraagd van technici

Beste Vodafone,

Ben de wanhoop nabij en hoop met deze noodkreet dat mijn probleem nu eindelijk kan worden opgelost. Het gaat om een case met registratienummer 8389542 en het samenvoegen van 2 abb zodat er 1 abb red together komt. Dit zoals afgesproken en opgenomen op tape bij verlenging 4 dec.

Mijn abb die toen nog niet actief was maar in zou gaan Red Essential op 24 dec daar hoefde ik enkel maar voor te bellen en het zou per direct worden omgezet. Helaas werd mij per telefoon verteld dat dit 5 werkdagen kon duren. Toen ik op 31 dec terug belde is er een Case aangemaakt omdat de vorige telefoniste dit vergeten was. Inmiddels is vandaag werkdag 10 aangebroken en is het abb nog steeds niet omgezet naar 1 abb Red Together.

Zouden jullie hier aljeblieft naar kunnen kijken, de rekeningen voor redtogether en Essential zijn vandaag afgeschreven, dus ik zie eigenlijk nergens meer problemen.

Met vriendelijk groet MCP Kemperman-Bierhuizen ( MCP BIerhuizen ) ( kemperman is naam echtgenoot )
5 Reacties 5
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Pacomontana

Welkom op de Community!
Ik kan mij voorstellen dat je de wanhoop nabij bent en dit te lang duurt.
Kun je ons hierover een bericht sturen via Facebook of Twitter? Je mag hiervoor ook een chat starten in My Vodafone of bellen met 1201.
Via de Community hebben wij niet de mogelijkheid om in de systemen te gaan wegens privacy redenen. Het forum is echt bedoeld voor vragen van klanten die beantwoord kunnen worden door andere klanten.
Kun je mij laten weten of het opgepakt/ opgelost is?
Pacomontana
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Steven,

Nadat ik gisteren na mijn bericht een ander topic las waarin stond dat jullie niet de mogelijkheid hebben om dieper het systeem in te gaan vanwege de privacy heb ik dit bericht gekopieerd en geplakt en in een prive bericht naar vodafone op facebook gestuurd.

Toen is alles in een stroomversnelling gegaan en inmiddels is alles opgelost!

Ben echt enorm opgelucht, bedankt voor je reactie iig !
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah wat super om te horen dat het opgelost is!
Graag gedaan! Fijne middag 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic