M.Gijsbers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SIM-kaart kwijt

Met het schaamrood op mijn kaken vertel ik hier dat ik mijn NIEUWE SIM-kaart ben kwijtgeraakt....!!!!
Hoe is het mogelijk.... Ik snap er niks van.
Een maand terug kocht ik bij jullie een nieuwe telefoon en zou vandaag mijn NIEUWE abonnement bij Vodafone in gaan. Het enige wat ik hoefde te doen is de nieuwe SIM-kaart in mijn telefoon te plaatsen.
Ergens zit ik ook nog te twijfelen of ik hem wel ontvangen heb dus daarom mijn eerste vraag: heb ik deze wel ontvangen en zo ja, wanneer was dat ongeveer? En mijn tweede vraag is: wat nu, zonder SIM-kaart?!
Hopelijk kunnen jullie me snel verder helpen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi M.Gijsbers
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Deze heb je vast met zekerheid ontvangen. Samen met je nieuwe toestel waarschijnlijk.
Zit die niet in de doos, dat je hem daarin hebt gedaan zodat je weet waar de SIMkaart in zit 🙂 😛

Mocht je hem echt niet terug kunnen vinden dan is mijn advies, loop even langs een Vodafone winkel (neem wel je ID kaart mee). En dan kunnen ze je een nieuwe verschaffen of je zal de klantenservice van Vodafone even moeten bellen. Die kunnen je natuurlijk ook helpen.

Via de Community is er verder geen hulp 😞
(gezien dit een klanten helpt klanten community is en wij klanten niet in het systeem kunnen kijken) En het is helemaal niet erg hoor, is mij ook wel eens overkomen. Dus je hoeft je niet te schamen 😉 😛

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi M.Gijsbers
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Deze heb je vast met zekerheid ontvangen. Samen met je nieuwe toestel waarschijnlijk.
Zit die niet in de doos, dat je hem daarin hebt gedaan zodat je weet waar de SIMkaart in zit 🙂 😛

Mocht je hem echt niet terug kunnen vinden dan is mijn advies, loop even langs een Vodafone winkel (neem wel je ID kaart mee). En dan kunnen ze je een nieuwe verschaffen of je zal de klantenservice van Vodafone even moeten bellen. Die kunnen je natuurlijk ook helpen.

Via de Community is er verder geen hulp 😞
(gezien dit een klanten helpt klanten community is en wij klanten niet in het systeem kunnen kijken) En het is helemaal niet erg hoor, is mij ook wel eens overkomen. Dus je hoeft je niet te schamen 😉 😛
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi M.Gijsbers,

Is de simkaart ondertussen weer (terug) in je bezit?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic