Daan2009

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

sim only abbo

Hallo,
Bij Simpel kan ik een sim only afsluiten voor 7,50 euro. 2 gig, 250 belminuten, 2 jaar. Ik zou het echter jammer vinden om weg te gaan bij Vodafone. Zouden jullie een deal voor mij kunnen maken?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Daan2009
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit soort vragen kan je het beste stellen aan de klantenservice van Vodafone. Die kunnen voor je kijken of ze iets voor je kunnen betekenen. Maar of je voor deze zelfde prijs ook bij Vodafone kan blijven, zou ik heel knap vinden. Je kan ook een chat starten, als je dat liever wilt.

Dit is een klanten helpt klanten community en dat is ook de reden waarom ik hier geen antwoord op kan geven. Dat kan alleen Vodafone zelf, dus die zou je kunnen benaderen door te bellen of te chatten.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Daan2009
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit soort vragen kan je het beste stellen aan de klantenservice van Vodafone. Die kunnen voor je kijken of ze iets voor je kunnen betekenen. Maar of je voor deze zelfde prijs ook bij Vodafone kan blijven, zou ik heel knap vinden. Je kan ook een chat starten, als je dat liever wilt.

Dit is een klanten helpt klanten community en dat is ook de reden waarom ik hier geen antwoord op kan geven. Dat kan alleen Vodafone zelf, dus die zou je kunnen benaderen door te bellen of te chatten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's Daan2009?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Geen reactie. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic