EelcoGriep

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

simkaart

Ik heb net een duo simkaart gekocht en meer dan een 1/2 uur geleden geactiveerd
Nu heb ik geen service meer op mijn oude en nieuwe mobiel en kan niet beleen gebeld worden
ordernummer nieuwe sim *verwijderd door moderator*

Vr gr Eelco
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi EelcoGriep
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je weet wel dat je je Duo SIMkaart niet op beide telefoon tegelijk kan gebruiken?
Je moet eerst de ene uitzetten en dan pas de andere aanzetten. En wil je die je hebt aangezet niet meer gebruiken dan moet je die eerst weer uitzetten en dan die andere weer aanzetten.

Dat werkt op die manier en niet op beide tegelijk!
Ik denk dat daar een systeem foutje in zit en dat je dus echt even helemaal kaal moet beginnen. Dus beide eerst helemaal uit, bij beide de SIMkaart erin en daarna maar 1 opstarten en NIET twee tegelijk.

Succes en laat even weten of het is gelukt.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi EelcoGriep
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je weet wel dat je je Duo SIMkaart niet op beide telefoon tegelijk kan gebruiken?
Je moet eerst de ene uitzetten en dan pas de andere aanzetten. En wil je die je hebt aangezet niet meer gebruiken dan moet je die eerst weer uitzetten en dan die andere weer aanzetten.

Dat werkt op die manier en niet op beide tegelijk!
Ik denk dat daar een systeem foutje in zit en dat je dus echt even helemaal kaal moet beginnen. Dus beide eerst helemaal uit, bij beide de SIMkaart erin en daarna maar 1 opstarten en NIET twee tegelijk.

Succes en laat even weten of het is gelukt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hi EelcoGriep

Welkom op de Community!
Heb je na het activeren het toestel ook al eens opnieuw opgestart?
Mocht het dan nog niet werken, raad ik je aan om de chat te starten of ons een bericht te sturen via Facebook of Twitter. Hierdoor kunnen mijn directe collega's met je mee kijken waar het mis gaat. Via de Community heb ik deze optie niet wegens privacy redenen. Laat je weten of het gelukt is?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic