Ageethe

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Simkaart besteld maar nooit ontvangen

Hallo, ik heb mijn gegevens ingevuld op de website voor een gratis simkaart. Maar ik heb nooit wat ontvangen? Zijn de gegevens niet aangekomen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Ageethe
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Mocht je nog kans zien om je bericht aan te passen (rechts onderin het blokje op de 3 rode stippen klikken en dan bewerken), je adres staat erin en nu kan iedereen deze lezen. Dat lijkt me niet de bedoeling.

Ik ga er vanuit dat je het op deze website hebt ingevuld?
https://www.vodafone.nl/gratis-simkaart/

Het kan zijn dat Vodafone net aan het wisselen was van Prepaid want voorheen was het Prepaid You en nu is het gewoon Prepaid. Daar zou het misschien aan kunnen liggen. Je zou het anders nog eens kunnen proberen en anders even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, bel 0800-0560.

Dan moet het zeker wel goed gaan. Succes!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Ageethe
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Mocht je nog kans zien om je bericht aan te passen (rechts onderin het blokje op de 3 rode stippen klikken en dan bewerken), je adres staat erin en nu kan iedereen deze lezen. Dat lijkt me niet de bedoeling.

Ik ga er vanuit dat je het op deze website hebt ingevuld?
https://www.vodafone.nl/gratis-simkaart/

Het kan zijn dat Vodafone net aan het wisselen was van Prepaid want voorheen was het Prepaid You en nu is het gewoon Prepaid. Daar zou het misschien aan kunnen liggen. Je zou het anders nog eens kunnen proberen en anders even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, bel 0800-0560.

Dan moet het zeker wel goed gaan. Succes!
Ageethe
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dank, reeds gebeld met de klantenservice, kaart was nooit verzonden.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic