Beantwoord

Simkaart besteld maar nooit ontvangen

  • 13 juni 2019
  • 3 reacties
  • 175 Bekeken

Hallo, ik heb mijn gegevens ingevuld op de website voor een gratis simkaart. Maar ik heb nooit wat ontvangen? Zijn de gegevens niet aangekomen?
icon

Beste antwoord door Energieboy 13 juni 2019, 12:08

Hoi @Ageethe
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Mocht je nog kans zien om je bericht aan te passen (rechts onderin het blokje op de 3 rode stippen klikken en dan bewerken), je adres staat erin en nu kan iedereen deze lezen. Dat lijkt me niet de bedoeling.

Ik ga er vanuit dat je het op deze website hebt ingevuld?
https://www.vodafone.nl/gratis-simkaart/

Het kan zijn dat Vodafone net aan het wisselen was van Prepaid want voorheen was het Prepaid You en nu is het gewoon Prepaid. Daar zou het misschien aan kunnen liggen. Je zou het anders nog eens kunnen proberen en anders even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, bel 0800-0560.

Dan moet het zeker wel goed gaan. Succes!
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Ageethe
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Mocht je nog kans zien om je bericht aan te passen (rechts onderin het blokje op de 3 rode stippen klikken en dan bewerken), je adres staat erin en nu kan iedereen deze lezen. Dat lijkt me niet de bedoeling.

Ik ga er vanuit dat je het op deze website hebt ingevuld?
https://www.vodafone.nl/gratis-simkaart/

Het kan zijn dat Vodafone net aan het wisselen was van Prepaid want voorheen was het Prepaid You en nu is het gewoon Prepaid. Daar zou het misschien aan kunnen liggen. Je zou het anders nog eens kunnen proberen en anders even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, bel 0800-0560.

Dan moet het zeker wel goed gaan. Succes!
Dank, reeds gebeld met de klantenservice, kaart was nooit verzonden.
Reputatie 6
Topic gesloten.