Mialy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

simkaart geblokkeerd

Hallo
Mijn prepaid nummer is geblokkeerd omdat ik het een aantal maanden niet heb gebruikt omdat ik in het buitenland ben.
Ik heb nog een sms-je verstuurd in december 2018, dus ik dacht dat het nog in orde was, maar dat smsje blijkt niet verzonden te zijn….
Eind volgende maand ben ik weer in Nederland en het zou handig zijn als ik dan weer hetzelfde nummer kan gebruiken.
Bovendien is het het nummer waarheen codes van gmail en anderen worden gestuurd om iets op het internet te activeren.

hoe kan de simkaart weer gedeblokkeerd worden
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Mialy
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat je prepaid nummer is komen te vervallen.
Na het vervallen van je prepaid nummer is het niet meer mogelijk om deze weer te activeren. Je kan weer een nieuwe prepaidkaart kopen en daar zit weer een nieuw nummer aan vast. Dus het weer terug krijgen van je oude nummer is niet mogelijk. Had het graag anders willen schrijven maar het is niet anders.

Mocht je nog vragen hebben over je nummer dan kan je ook contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Toch wens ik je nog een fijne tijd in het buitenland.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Mialy
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat je prepaid nummer is komen te vervallen.
Na het vervallen van je prepaid nummer is het niet meer mogelijk om deze weer te activeren. Je kan weer een nieuwe prepaidkaart kopen en daar zit weer een nieuw nummer aan vast. Dus het weer terug krijgen van je oude nummer is niet mogelijk. Had het graag anders willen schrijven maar het is niet anders.

Mocht je nog vragen hebben over je nummer dan kan je ook contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Toch wens ik je nog een fijne tijd in het buitenland.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoe heb je dit nu uiteindelijk opgelost Mialy ? Heb je een nieuwe prepaid simkaart aangeschaft?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog een update voor ons Mialy? Indien er geen reactie komt, wordt het topic gesloten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic