Beantwoord

simkaart geweigerd

  • 21 februari 2019
  • 5 reacties
  • 228 Bekeken

ik was mijn pincode kwijt en werd verwezen naar mijn puckcode. Die heb ik ingevuld en kreeg toen op scherm: vul nieuwe pincode in en herhaal nieuwe pincode. Kreeg als antwoord code-fout. Enige malen herhaald. Steeds antwoord codefout.
Daarna kreeg ik simkaart geweigerd. Nu heb ik geen verbinding meer. Wat moet ik doen??
icon

Beste antwoord door Energieboy 21 februari 2019, 11:57

Hoi @A.Koppenaal
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Via de Community kunnen we als klanten onder elkaar niet zoveel doen dan doorverwijzen naar de klantenservice van Vodafone. Deze kan je bellen maar je kan ook een chat starten via je browser en vragen of ze je kunnen helpen. Dit moet via de klantenservice omdat je SIMkaart waarschijnlijk geblokkeerd is.

Je kan het ook nog vragen via Facebook of Twitter. Maar ik denk dat een chat starten sneller is op dit moment.

Succes en laat nog even weten wat daaruit is gekomen.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @A.Koppenaal
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Via de Community kunnen we als klanten onder elkaar niet zoveel doen dan doorverwijzen naar de klantenservice van Vodafone. Deze kan je bellen maar je kan ook een chat starten via je browser en vragen of ze je kunnen helpen. Dit moet via de klantenservice omdat je SIMkaart waarschijnlijk geblokkeerd is.

Je kan het ook nog vragen via Facebook of Twitter. Maar ik denk dat een chat starten sneller is op dit moment.

Succes en laat nog even weten wat daaruit is gekomen.
Je kunt evt de simkaart nog in een ander toestel testen of het daarin wel werkt.
Zorg er wel voor dat je de juiste puk code hebt.
Is het inmiddels verholpen @A.Koppenaal?
Reputatie 7
Geen reacties meer, topic gesloten.
Reputatie 7
Topic gearchiveerd.