Murielle Klaaij

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart kwijt

Ik woon tijdelijk in het buitenland en ben bij het omwisselen van de simkaartjes mijn nederlandse simkaart kwijtgeraakt.
Ik zou graag een nieuwe simkaart willen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Murielle Klaaijsen
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oeps, dat is wel heel lastig en vervelend. Je kan een nieuwe SIMkaart aanvragen bij Vodafone. Deze zullen ze dan naar je huisadres, in Nederland, toezenden, niet naar de plek waar je nu bent.

Er zijn momenteel 3 opties om je SIMkaart aan te vragen:
Optie 1: Haal een nieuwe simkaart in een Vodafone winkel. Je krijgt hierbij de simkaart direct geactiveerd mee en de medewerker in de winkel kan je ook helpen met het overzetten van je telefoonnummers. Je loopt al bellend de winkel uit!
Optie 2: Bestel een nieuwe simkaart via My Vodafone: Bestellen via My Vodafone
Optie 3: Je kunt ook een nieuwe simkaart bestellen bij een medewerker van Vodafone klantenservice.

Als je bestelt, krijg je de simkaart binnen 5 werkdagen thuis gestuurd. De simkaart is uit veiligheidsoverwegingen niet geactiveerd. Je kunt deze zelf online activeren via je My Vodafone account of via www.vodafone.nl/simkaart

Meer info: https://forum.vodafone.nl/abonnementen-2/hoe-vraag-ik-een-nieuwe-simkaart-aan-233936
Maar je kunt hem dus alleen thuis laten sturen! Daar moet je dan wel rekening mee houden. Je zou hem eventueel wel naar je toe kunnen laten zenden vanuit huis (als daar iemand bij je post kan). Dan kan je hem activeren waar je nu bent (dat kan dan via de klantenservice van Vodafone).

Hopende dat ik je hiermee heb geholpen. Laat nog even weten wat je hebt gedaan en nog een hele fijne tijd daar 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Murielle Klaaijsen
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oeps, dat is wel heel lastig en vervelend. Je kan een nieuwe SIMkaart aanvragen bij Vodafone. Deze zullen ze dan naar je huisadres, in Nederland, toezenden, niet naar de plek waar je nu bent.

Er zijn momenteel 3 opties om je SIMkaart aan te vragen:
Optie 1: Haal een nieuwe simkaart in een Vodafone winkel. Je krijgt hierbij de simkaart direct geactiveerd mee en de medewerker in de winkel kan je ook helpen met het overzetten van je telefoonnummers. Je loopt al bellend de winkel uit!
Optie 2: Bestel een nieuwe simkaart via My Vodafone: Bestellen via My Vodafone
Optie 3: Je kunt ook een nieuwe simkaart bestellen bij een medewerker van Vodafone klantenservice.

Als je bestelt, krijg je de simkaart binnen 5 werkdagen thuis gestuurd. De simkaart is uit veiligheidsoverwegingen niet geactiveerd. Je kunt deze zelf online activeren via je My Vodafone account of via www.vodafone.nl/simkaart

Meer info: https://forum.vodafone.nl/abonnementen-2/hoe-vraag-ik-een-nieuwe-simkaart-aan-233936
Maar je kunt hem dus alleen thuis laten sturen! Daar moet je dan wel rekening mee houden. Je zou hem eventueel wel naar je toe kunnen laten zenden vanuit huis (als daar iemand bij je post kan). Dan kan je hem activeren waar je nu bent (dat kan dan via de klantenservice van Vodafone).

Hopende dat ik je hiermee heb geholpen. Laat nog even weten wat je hebt gedaan en nog een hele fijne tijd daar 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Murielle Klaaijsen

Heb je ondertussen een nieuwe simkaart besteld? Via een Vodafone Winkel is dit in het buitenland dus helaas niet mogelijk.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic op slot gezet, geen reactie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic