Beantwoord

simkaart niet geregistreerd

• 1 maart 2019
  • 5 reacties
  • 1545 Bekeken

hij zegt dat mijn simkaart niet is geregistreerd ik kan niet bellen niks. opnieuw opstarten helpt ook niet
icon

Beste antwoord door Steven 1 maart 2019, 08:11

Hi @Naatje1976

Welkom op de Community!
Dat is een aparte melding die je krijgt. Gaat het om een nieuwe simkaart? Zoja, heb je deze ook geactiveerd?
Indien het een oude simkaart is, raad ik aan om deze eens in een ander toestel te stoppen en daarmee uit te testen. Geeft hij daar dezelfde melding, dan ligt het probleem gelukkig niet in het toestel. Geeft hij bij dit toestel wel een signaal, dan is er iets mis met je toestel (simkaartlezer oa etc.).
Daarnaast raad ik aan om te controleren in My Vodafone of je bij bent met betalen van de facturen.
Mochten bovenstaande tips niet helpen, raad ik aan om een nieuwe simkaart aan te vragen via de winkel. Zij kunnen hem dan activeren voor je.

Laat je weten waardoor het komt en of het opgelost is?
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Hi @Naatje1976

Welkom op de Community!
Dat is een aparte melding die je krijgt. Gaat het om een nieuwe simkaart? Zoja, heb je deze ook geactiveerd?
Indien het een oude simkaart is, raad ik aan om deze eens in een ander toestel te stoppen en daarmee uit te testen. Geeft hij daar dezelfde melding, dan ligt het probleem gelukkig niet in het toestel. Geeft hij bij dit toestel wel een signaal, dan is er iets mis met je toestel (simkaartlezer oa etc.).
Daarnaast raad ik aan om te controleren in My Vodafone of je bij bent met betalen van de facturen.
Mochten bovenstaande tips niet helpen, raad ik aan om een nieuwe simkaart aan te vragen via de winkel. Zij kunnen hem dan activeren voor je.

Laat je weten waardoor het komt en of het opgelost is?
Reputatie 7
@Naatje1976 is het nog gelukt?
Indien er geen reactie komt, wordt het topic gesloten.
Topic gesloten.
Reputatie 7
Topic is gearchiveerd.