johnnyvtz1990

Gedreven Liefhebber
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Simkaart vol

Vorige week kreeg ik de melding toen ik een contact toe wilde voegen dat mijn simkaart vol is. Ik heb pas een nieuwe nano simkaart, omdat ik ook een nieuwe telefoon heb.

Na mijn telefoon opschonen en wat onnodige contacten te verwijderen, lukte het weer om contacten toe te voegen.

Is het normaal om een melding te krijgen dat je simkaart vol is?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi johnnyvtz1990
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Zet je al je contacten op je SIMkaart?
Het best is om deze te bewaren op je telefoon, dan heb je ook het probleem niet dat je SIMkaart vol komt te staan. Hoe te bewaren open telefoon, bekijk je gebruiksaanwijzing of Google dit.

Hopende dat ik je hiermee heb kunnen helpen. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi johnnyvtz1990
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Zet je al je contacten op je SIMkaart?
Het best is om deze te bewaren op je telefoon, dan heb je ook het probleem niet dat je SIMkaart vol komt te staan. Hoe te bewaren open telefoon, bekijk je gebruiksaanwijzing of Google dit.

Hopende dat ik je hiermee heb kunnen helpen. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel.
johnnyvtz1990
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Energieboy wrote:
Hoi johnnyvtz1990
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Zet je al je contacten op je SIMkaart?
Het best is om deze te bewaren op je telefoon, dan heb je ook het probleem niet dat je SIMkaart vol komt te staan. Hoe te bewaren open telefoon, bekijk je gebruiksaanwijzing of Google dit.

Hopende dat ik je hiermee heb kunnen helpen. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel.

Ja de meeste contacten wel en dat zijn er toch al meer dan 80. Ik weet dat ik ze ook op mijn telefoon kan opslaan in mijn google account.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Maar ligt het dan ook aan dat je er teveel hebt en daarom niet meer kan opslaan of is het toch iets anders?
johnnyvtz1990
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Energieboy wrote:
Maar ligt het dan ook aan dat je er teveel hebt en daarom niet meer kan opslaan of is het toch iets anders?

Ik zou het niet weten.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Ga er anders eens mee langs een Vodafone winkel.
Dan kunnen ze kijken wat er aan de hand is. Als je gewoon alles opslaat op je telefoon dan kan je SIMkaart nooit vol raken. Beetje vreemd is het wel dan maar misschien is het een hele oude SIMkaart en is die aan vervanging toe.
johnnyvtz1990
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Energieboy wrote:
Ga er anders eens mee langs een Vodafone winkel.
Dan kunnen ze kijken wat er aan de hand is. Als je gewoon alles opslaat op je telefoon dan kan je SIMkaart nooit vol raken. Beetje vreemd is het wel dan maar misschien is het een hele oude SIMkaart en is die aan vervanging toe.


Hoi Energieboy,
Had juist nieuwe simkaart, omdat ik ben overgestapt ben naar een andere telefoon met alleen nano simkaart.
Heb nagevraagd in de winkel en ze zeiden het ook bij nieuwe simkaarten voor kan komen dat deze vol raakt.
Opslaan op telefoon of google account wil helpen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik raad sowieso aan om het op te slaan op de telefoon of te koppelen aan Google. Op die manier kun je namelijk een back up maken van gegevens en raak je het ook niet kwijt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het hiermee gelukt johnnyvtz1990?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic