EsTo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart werkt niet

Vandaag een nieuwe telefoon gekocht en een abonnement bij Vodafone afgesloten. Maar helaas werkt deze niet. Ik kan niet bellen en sms-en. Op mijn oude telefoon werkt alleen de Whatsapp nog.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi EsTo
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Mag ik hier vanuit gaan dat je een nieuw toestel hebt gekocht met een nieuw mobiel nummer? Of heb je je nummer over laten zetten vanuit je oude provider? Als het laatste het geval is, steek dan nog even je oude SIMkaart in je nieuwe telefoon, je zal zien dat deze nog werkt. Wanneer je nummer dan overgezet is kan je de Vodafone SIMkaart erin steken.

Gaat het om het eerste dan kan ik je aanraden om even te kijken of je nog een ander SIMkaartje van iemand hebt en deze dan in je nieuwe telefoon toen om te kijken of die het dan wel doet. Als dat zo is dan is er in ieder geval niets mis met je toestel en ligt het aan je SIMkaartje of de aansluiting bij Vodafone. Je kan dan het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen, maar lukt het bellen niet dan kan je ook een chat starten met een medewerker en die helpt je dan verder.

Succes en ik hoop dat ze je vandaag nog kunnen aansluiten, mits het om een nieuw nummer gaat.
Laat je ons nog even weten hoe het is afgelopen, bedankt!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi EsTo
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Mag ik hier vanuit gaan dat je een nieuw toestel hebt gekocht met een nieuw mobiel nummer? Of heb je je nummer over laten zetten vanuit je oude provider? Als het laatste het geval is, steek dan nog even je oude SIMkaart in je nieuwe telefoon, je zal zien dat deze nog werkt. Wanneer je nummer dan overgezet is kan je de Vodafone SIMkaart erin steken.

Gaat het om het eerste dan kan ik je aanraden om even te kijken of je nog een ander SIMkaartje van iemand hebt en deze dan in je nieuwe telefoon toen om te kijken of die het dan wel doet. Als dat zo is dan is er in ieder geval niets mis met je toestel en ligt het aan je SIMkaartje of de aansluiting bij Vodafone. Je kan dan het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen, maar lukt het bellen niet dan kan je ook een chat starten met een medewerker en die helpt je dan verder.

Succes en ik hoop dat ze je vandaag nog kunnen aansluiten, mits het om een nieuw nummer gaat.
Laat je ons nog even weten hoe het is afgelopen, bedankt!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog een update voor ons EsTo? Heb je hem zelf kunnen activeren of heb je hiervoor contact opgenomen met de winkel of klantenservice?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic