Beantwoord

Simpel

  • 25 april 2019
  • 4 reacties
  • 152 Bekeken

Ik heb een sms van Simpel ontvangen om mijn 06-nummer te bevestigen binnen 96 uur, maar ik ben klant bij Vodafone. Ook heb ik een code gekregen een een link, maar daar wil ik niet op klikken, omdat ik niks met Simpel te maken heb en het komt ook onverwachts.
icon

Beste antwoord door Energieboy 25 april 2019, 19:21

Hoi @Lars Yardim
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je deze niet vertrouwd dan zou ik zeker niet klikken. Kan je ook zien wie de afzender is? Maak een print screen en stuur deze desnoods naar phishing@vodafone.nl

Lees hier ook over op deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/contact/fraude.shtml

Dus zolang jij zelf niets hebt aangevraagd, niets doen.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Lars Yardim
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je deze niet vertrouwd dan zou ik zeker niet klikken. Kan je ook zien wie de afzender is? Maak een print screen en stuur deze desnoods naar phishing@vodafone.nl

Lees hier ook over op deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/contact/fraude.shtml

Dus zolang jij zelf niets hebt aangevraagd, niets doen.
Hi @Lars Yardim

Super dat je zo alert bent! Ik raad je aan om dit ook bij Simpel aan te kaarten zodat zij hier ook op de hoogte van zijn.
Reputatie 6
Heb je dit ondertussen bij Simpel gemeld @Lars Yardim ?
Geen reactie, topic gesloten.