Jeroen80

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slechte behandeling klanten

Als Vodafone zo met iedereen omgaat is het snel gedaan met hun vaste klanten bestand. Vooral het feit dat de concurrentie 20% goedkoper is. Annuleren en opzeggen is ook niet makkelijk. Ik ga mijn geluk beproeven bij de concurrent. Zou het leuk vinden als meer dit zouden doen. 

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Jeroen80 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Annuleren en opzeggen kan je binnen 14 dagen wanneer je je contract bent aangegaan. Als je dat na 14 dagen doet dan is het logisch dat je deze niet meer kunt stoppen. Afkopen kan natuurlijk altijd, dan moet je dit aanvragen bij de klantenservice van Vodafone. Uiteraard zijn er hier wel kosten aan verbonden.

Uiteraard is het niet goed dat je een vervelende nasmaak hebt van de klantenservice. Die horen je goed te helpen en misschien kan iemand van Vodafone dat hier op de community ook nog wel voor je doen. Weet niet wat er aan de hand is, wat ik ook niet hoef te weten, maar misschien kan @Steven je wel helpen? Daarnaast vind ik het jammer dat je aangeeft dat je hoopt dat er meer mensen bij Vodafone weg zouden moeten gaan. Ik ben een zeer tevreden klant en ik hoef dus ook niet weg. Ook al weet ik dat ik soms bij een andere provider goedkoper uit ben. Zit wel goed met mijn VodafoneZiggo abonnement. 

Jeroen80
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb gelukkig tijd zat om te annuleren. Je vaste klanten bedonderen met de prijzen. Lekker bezig. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hi @Jeroen80 

 

Ik begrijp uit je ervaring het een en ander is mis gegaan. Echter haal ik er niet uit wat er precies mis gaat. Jammer dat je deze ervaring hebt met de klantenservice. In ieder geval mijn excuses voor het ongemak! Je geeft aan dat het annuleren/ opzeggen niet makkelijk gaat. Waar loop je hierin tegen aan? Wat kan precies beter? Dan kan ik het intern aankaarten zodat processen verbeterd worden.
Kan ik je ergens mee helpen? 

Jeroen80
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Moet nu weer dagen wachten voor ik wat kan. Omdat alles zo lekker is geautomatiseerd. Nieuwe telefoon niet juist verzonden. Niemand weet iets of kan iets doen. Blijf thuis omdat het is aangetekend. Iedereen die ik aan de lijn krijg kan er niets aan doen. Dus ik kijk bij kpn en daar is alles goedkoper telefoon en abonnement. Ben al lang klant en dan mag je verwachten dat je niet te veel betaald. Als ze bij de concurrent ook geld verdienen en minder geld vragen kan ik er vanuit gaan dat ik word bedonderd. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Vodafone maakt geen verschil met prijzen tussen vaste of nieuwe klanten. De prijzen zijn voor beide partijen hetzelfde. Mocht je willen dat ik met je mee kijk dan hoor ik het graag. 

Jeroen80
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat hoeft niet. Ik annuleer de verlenging en beëindig mijn abonnement. En mijn vrouw stapt ook op. Krijg er vast nog wel meer zo ver. Voor mij geluk bij Vodafone zijn gestuntel anders was ik niet gaan vergelijken met een ander. De telefoon word al voor meer dan 100 euro meer aangeboden door Vodafone. En het abonnement is ook bij Vodafone duurder. En de kwaliteit die ik nu krijg kan alleen maar beter. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Prima, mocht je dit wel willen dan hoor ik het graag@Jeroen80. Wel wil ik je vriendelijk verzoeken om op te houden met reageren in andere topics. We respecteren je mening maar het is onnodig om in andere topics te reageren met het antwoord dat het ons geen moer interesseert. Dit is namelijk niet waar. Het interesseert ons zeker en het heeft geen toegevoegde waarde voor andere topic of users.

Ik zal het topic dan ook sluiten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic