Gokhanmeltem

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

slechte internet verbinding

İk heb al 20 değen slechte internet verbinding hoe is dit op te lossen? Tijdens gamen of als ik buiten valt 4G internet vaak weg na paar seconden of minuten komt 4G terug waar ligt de probleem nou??

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Gokhanmeltem 
Even je netwerk controleren en mocht er niets geks zijn, volgens Vodafone, dan je netwerk laten controleren. Zie deze pagina voor controle: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Doe de Vodafone Network check en ze helpen je verder, mocht het een probleem blijven. Uiteraard kan je ook zelf nog even proberen door je toestel uit te zetten, SIMkaart uit je toestel en dan weer erin te steken. Misschien is het dan opgelost of kijken in een ander toestel met je SIMkaart. Wie weet is het probleem daar niet mee en dan ligt het aan het toestel en niet aan Vodafone. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Gokhanmeltem 
Even je netwerk controleren en mocht er niets geks zijn, volgens Vodafone, dan je netwerk laten controleren. Zie deze pagina voor controle: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Doe de Vodafone Network check en ze helpen je verder, mocht het een probleem blijven. Uiteraard kan je ook zelf nog even proberen door je toestel uit te zetten, SIMkaart uit je toestel en dan weer erin te steken. Misschien is het dan opgelost of kijken in een ander toestel met je SIMkaart. Wie weet is het probleem daar niet mee en dan ligt het aan het toestel en niet aan Vodafone. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels een onderzoek aangemaakt voor mijn collega's van de network crew? ^Steven

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

We ontvangen graag nog een reactie @Gokhanmeltem. Mochten we deze niet ontvangen, dan wordt dit topic op korte termijn gesloten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic