Jeffrey van oor

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

SLECHTE LEVERING

Mijn ouders hadden op zaterdag het weekend voor kerst 2 telefoons besteld (iphone 8 64gb space gray) nou we werden zondag gebeld dat we ze konden ophalen op maandag. nou mijn moeder naar de vodafone winkel en zij vroeg zijn de telefoons binnen? nee zegt een medewerker. maar we zouden gebeld worden als die binnen waren en we werden gister gebeld. die medewerker zegt we waren zondag helemaal niet open. dat klopt wel maar we werden wel gebeld door vodafone toen als we ze vandaag konden ophalen. en nu is het al een week later en de telefoons zijn nog steeds niet binnen. Echt slecht vodafone kan ik een reactie krijgen van een medewerker van de reden?
5 Reacties 5
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi @Jeffrey van oord,

Wat een vreemd verhaal. Via welk kanaal hebben je ouders deze telefoons besteld dan? En verder neem ik aan dat dit twee verlengingen van abonnementen betreft? Wanneer dit via onze website of telefonisch is gegaan, worden de toestellen naar het adres van je ouders gestuurd en hoeven deze niet in de winkel opgehaald te worden. Normaal gesproken in ieder geval... Mocht er inderdaad online of telefonisch besteld zijn, bel dan even met 0800-0560 (gratis). De afdeling status order kan jullie informatie geven over de bestellingen.
Jeffrey van oor
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
mijn ouders hadden de telefoons besteld in de winkel bij het dorp in alphen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Okay, dan zou ook de winkel de telefoons moeten leveren dus heeft het geen zin om ons te bellen. Wat is ondertussen de status? Hebben jullie de telefoons ontvangen? Door de feestdagen kan er natuurlijk wel enige vertraging in zitten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog een update voor ons? Indien er geen reactie meer volgt, zal het topic gesloten worden.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Geen reactie meer ontvangen, topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic