JackChong

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SMS betreft een bestelling

Ik krijg vandaag SMS van Vodafoon dat ik iets besteld heb, ordernummer 309462071. Ik weet echter van niets. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @JackChong 
Een cadeau van de kerstman? 

Nee, gekheid! Wat vervelend dat je dit binnen krijgt. Het kan natuurlijk een foutje zijn geweest en dat deze sms niet voor jou is. Maar het kan ook zijn dat je iets zal worden toegezonden. Als jij niets hebt gekocht, neem het dan ook vooral NIET aan bij de deur!!

Je kan hiervoor de klantenservice van Vodafone bellen en anders wachten op een medewerker van Vodafone. Echter, door de kerstdagen kan het zijn dat ze je bericht later lezen dus is misschien bellen sneller. 

Maar weet je van niets, neem het dan ook niet aan en laat het maar weer mee terug sturen naar Vodafone. Of even vragen of iemand je een cadeau gunt deze dagen

Succes en fijne feestdagen

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @JackChong 
Een cadeau van de kerstman? 

Nee, gekheid! Wat vervelend dat je dit binnen krijgt. Het kan natuurlijk een foutje zijn geweest en dat deze sms niet voor jou is. Maar het kan ook zijn dat je iets zal worden toegezonden. Als jij niets hebt gekocht, neem het dan ook vooral NIET aan bij de deur!!

Je kan hiervoor de klantenservice van Vodafone bellen en anders wachten op een medewerker van Vodafone. Echter, door de kerstdagen kan het zijn dat ze je bericht later lezen dus is misschien bellen sneller. 

Maar weet je van niets, neem het dan ook niet aan en laat het maar weer mee terug sturen naar Vodafone. Of even vragen of iemand je een cadeau gunt deze dagen

Succes en fijne feestdagen

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @JackChong 

Dat is raar als je niks besteld hebt. Heb je contact hierover gehad met mijn collega's? Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik het graag! Ik kijk het graag voor je na! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb helaas nog niks van je vernomen. Mocht er geen reactie komen, dan wordt het topic binnenkort gesloten. Heb je hiervoor al contact over gehad @JackChong?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic