SmeetsT

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

sms buiten bundel

Hallo, ik heb sinds 5 augustus een Galaxy s10 plus met Een Start M abonnement. Nu zie ik in de Vodafone app bij Te Goed > Te goed Opties > Je verbruik bekijken > Berichten dat alle sms'jes onder 'buiten bundel' worden geteld. Wel staat er een totaal van 0 Euro boven.

Is dit een fout die ik melden moet, of is hier een verklaring voor.

Bij voorbaat alvast bedankt voor de moeite.

Groet Ton
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi SmeetsT Energieboy

Het is bekend dat de smsjes of data sessies buiten de bundel staan. Dit heeft te maken met onze systemen. Als het goed is zie je dat er geen kosten berekend worden.
Of dit in de toekomst aangepast gaat worden durf ik helaas niet te zeggen.
Ik zal het nogmaals intern aankaarten.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi SmeetsT
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Waarschijnlijk foutje van Vodafone want ook hier heb ik wel eens SMSjes buiten mijn bundel staan en er staat ook gewoon 0,00 euro. Heb daar al eens eerder een melding over gemaakt en toen kreeg ik te horen dat ik me daar niet druk over hoefde te maken. Je hebt onbeperkt SMS berichten versturen, dus dat zit goed.

Dit zal dan bij jou ook het geval zijn. Zolang je bundel met op 0,00 euro blijft staan is het goed en komen deze niet op je rekening. Maar let op, betaalde SMS diensten moet je natuurlijk wel gewoon afrekenen.

Je mag het natuurlijk altijd melden via de 24/7 knop in je app (rechts bovenin beeld en dan kiezen voor feedback). Maar echt nodig is het niet, ze kennen het "probleem" (als je het een probleem kan noemen).
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi SmeetsT Energieboy

Het is bekend dat de smsjes of data sessies buiten de bundel staan. Dit heeft te maken met onze systemen. Als het goed is zie je dat er geen kosten berekend worden.
Of dit in de toekomst aangepast gaat worden durf ik helaas niet te zeggen.
Ik zal het nogmaals intern aankaarten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic