patrickc

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SMS notificatie uitschakelen werkt niet

Twee weken geleden heb ik een topic gemaakt met de vraag of de sms notificatie van facturen eindelijk eens uitgeschakeld kan worden. Het topic is alweer gesloten waardoor het lijkt alsof het probleem opgelost is. Maar ik ontvang nog steeds een sms. Waarom is dit nou zo moeilijk uit te schakelen????

Ik begrijp ook niet waarom dit geen instelling is die de gebruiker zelf kan doen. SMS, email of geen notificatie, hoe moeilijk kan het zijn?

https://forum.vodafone.nl/archief-2019-93/is-het-nou-zo-moeilijk-om-sms-notificaties-uit-te-schakelen-299844
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi patrickc

Ik heb het zojuist intern nagevraagd, maar het is voor ons als provider verplicht om jou te informeren over het beschikbaar zijn van je rekening. Het is dus ook niet mogelijk om dit uit te schakelen. De optie om dit zelf aan of uit te schakelen via My Vodafone zal dus ook niet beschikbaar komen. Onze excuses voor het ongemak.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
patrickc Mee eens. Geen idee hoe of waar ik dat kan uitschakelen. Iemand een idee? Zal misschien in een oude post staan, maar even reageren lijkt mij sneller.
Ik heb daar ook last van. Of liever gezegd, mijn vrouw vind dat knap irritant. Graag uitleg. Alvast bedankt. ?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
De topic is verdwenen en/of aangegeven als verholpen omdat Steven het volgende heeft aangegeven:

Inmiddels heb ik de notificaties aangepast en het e-mailadres verwijderd. Als het goed is moet je nu geen notificaties meer ontvangen over de facturen @patrickc

Omdat Steven in de veronderstelling was dat dit is aangepast voor je, heeft hij daarom ook de topic gesloten. Dus die reactie begrijp ik wel. Dat er nu uiteindelijk administratief toch iets mis gaat, daar kan hij niets aan
doen. Omdat Steven nu met vakantie is, kan hij nu niets doen. Daarom zal ik Sharon, een van de andere moderatoren, erbij roepen om te vragen of die je nu verder kan helpen.

Daarnaast ben ik het met je eens dat het in deze tijd toch wel handig zou zijn als je daar als klant zelf voor kan kiezen in My Vodafone. Dus zeker een goede klacht naar Vodafone om dit eens op te lossen en te zorgen dat mensen zelf kunnen kiezen wat ze willen. Laten we hopen dat ze dit eens oppakken. Jammer genoeg kan je dit zelf nu niet aanpassen. Daarom nog maar even wachten op Sharon en hoop dat die je kan helpen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi patrickc

Ik heb het zojuist intern nagevraagd, maar het is voor ons als provider verplicht om jou te informeren over het beschikbaar zijn van je rekening. Het is dus ook niet mogelijk om dit uit te schakelen. De optie om dit zelf aan of uit te schakelen via My Vodafone zal dus ook niet beschikbaar komen. Onze excuses voor het ongemak.
patrickc
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als het verplicht is, waarom is vodafone dan de enige met dit probleem? En waarom had men dan in de winkel dit niet als antwoord kunnen geven? of twee weken geleden toen ik het topic opende? In de historie van het forum zijn meer topics over hetzelfde probleem. Daar wordt dit punt ook niet genoemd.

Informeer me maar op een onzin email adres. Als ik nog een keer een sms krijg zoek ik een andere provider.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Uitleg gegeven. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic