henkdrullman

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

sms spam

ik krijg een sms , zie bijlages
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi henkdrullman
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Zoals al op vele topics die hier zijn gestart kan ik je melden dat je deze SMS gewoon kunt negeren of beter te zeggen, MOET negeren. Daar is NIETS van waar, dit is SPAM/Phishing. Dus gewoon lekker verwijderen en niets van aan trekken.

Ik raad je aan om dergelijke berichten door te sturen naar phishing@vodafone.nl. Dan kunnen ze hiervan een melding maken op het forum. Zie voor meer informatie http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Nieuws/Schadelijke-e-mailberichten-SPAM-Phishing-waarbij-het-li...

Bij Vodafone adviseren ze je om de afzender te blokkeren en het bericht te verwijderen.
Reageer er niet op en klik vooral niet op linkjes in het bericht!

En mocht je nog meerdere topics willen zien, kijk via zoeken op het woord: Phishing
Je komt er zoveel tegen, dus gewoon niets mee doen, lekker deleten.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi henkdrullman
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Zoals al op vele topics die hier zijn gestart kan ik je melden dat je deze SMS gewoon kunt negeren of beter te zeggen, MOET negeren. Daar is NIETS van waar, dit is SPAM/Phishing. Dus gewoon lekker verwijderen en niets van aan trekken.

Ik raad je aan om dergelijke berichten door te sturen naar phishing@vodafone.nl. Dan kunnen ze hiervan een melding maken op het forum. Zie voor meer informatie http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Nieuws/Schadelijke-e-mailberichten-SPAM-Phishing-waarbij-het-li...

Bij Vodafone adviseren ze je om de afzender te blokkeren en het bericht te verwijderen.
Reageer er niet op en klik vooral niet op linkjes in het bericht!

En mocht je nog meerdere topics willen zien, kijk via zoeken op het woord: Phishing
Je komt er zoveel tegen, dus gewoon niets mee doen, lekker deleten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je de tips van Energieboy opgevolgd henkdrullman?
henkdrullman
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
dank steven en energieboy,
ik heb de sms verwijderd en zag op een forum ergens, dat precies dezelfde sms ook al een keer in oktober 2018 is geplaatst bij iemand anders.
Vodafone heb ik verwittigd,

grtj
henk
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Super henkdrullman 🙂 Ik zal het topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic