DickS

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Sonos one en lader

P30 pro in pre order gekocht. Tot op heden heb ik geen speaker of lader ontvangen. Hoe zit dit?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi DickS
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Deze actie gaat buiten Vodafone om en daarom gelden hier Algemene actievoorwaarden voor vanuit Huawei. Op deze pagina staat hoe je in aanmerking kan komen voor de speaker: https://consumer.huawei.com/nl/campagnes/huaweip30pro_p30_preorder_promotie/#p30

Meer info kan ik je niet geven omdat de actie link zelf bij Vodafone weg is. Maar het cadeau is dus uitgegeven via Huawei en dan gaat het ook via deze organisatie en niet via Vodafone. Laat nog even weten of het allemaal goed is gegaan. Succes!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi DickS
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Deze actie gaat buiten Vodafone om en daarom gelden hier Algemene actievoorwaarden voor vanuit Huawei. Op deze pagina staat hoe je in aanmerking kan komen voor de speaker: https://consumer.huawei.com/nl/campagnes/huaweip30pro_p30_preorder_promotie/#p30

Meer info kan ik je niet geven omdat de actie link zelf bij Vodafone weg is. Maar het cadeau is dus uitgegeven via Huawei en dan gaat het ook via deze organisatie en niet via Vodafone. Laat nog even weten of het allemaal goed is gegaan. Succes!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Heb je contact opgenomen met Huawei? DickS ?
DickS
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja, uiteindelijk het formulier gevonden en ingevuld.
Ik neem aan dat klanten die nog niet gereageerd hebben tijdig een waarschuwing krijgen dat de actie tot 21 mei loopt?
Overigens moet mij wel van het hart dat ik de gang van zaken vreemd vind.
Ik koop een Huawei maar doe zaken met Vodafone. Het lijkt mij dat Vodafone dan ook moet zorgen voor de levering van de speaker en lader. Vreemd en teleurstellend dat Vodafone zijn handen er vanaf trekt als de bestelling eenmaal is gedaan.
Het zou Vodafone sieren als ze ervoor zouden zorgen dat de klant de hele bestelling via Vodafone geleverd krijgt.
Al met al ben ik niet tevreden over de gang van zaken.
Te late levering toestel, slechte informatievoorziening, slechte service m.b.t. de actie.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hi DickS
Kan je wel uitleggen waarom Vodafone z'n handen er vanaf trekt. Dit is omdat het een actie vanuit Huawei is en die willen graag toestellen verkopen met een cadeau erbij. Voor Vodafone is dat natuurlijk leuk, maar daar hebben ze verder niets mee en dat willen dan ook zo houden. Daarnaast wil Huawei, waarschijnlijk, ook gelijk een database opbouwen met allemaal informatie over hun gebruikers om zo bij een volgende Huawei je weer lekker te maken 😉

Maar ik ben het wel met je eens dat de uitlevering van deze toestellen een beetje knullig is verlopen en dat ligt meer aan Huawei dan aan Vodafone. Het vervelende alleen is dat nu de actie bijna tot het einde loopt en ik mag toch hopen dat iedereen nu z'n toestel inmiddels al wel heeft ontvangen. Zo niet, dan zou ik toch ook zelf bij Huawei een mail sturen met de melding dat de actie termijn niet haalbaar is.

Geniet in ieder geval van je extra's en van je mooie nieuwe telefoon!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic