Illypilly

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik krijg deze meldingen omdat ik al zo lang klant ben ( en dat ben ik ook wel vanaf begin tijd al ) maar denk dat het spam is... of waarderen jullie het echt dat ik al zo lang klant ben?? graag een reactie

https://www.lucky-user-of-today.com/0a0eacbf-a1a1-46a1-9fb0-cfa1b3696c61/c99670f8-977b-4503-b3c4-2680fde12c74/?btd=dHJrLm1vYmlsZXRvcDIwMTh0ZWNoaWUueHl6&city=Vinkeveen&country=Netherlands&device=Smartphone&exptoken=MTU0OTk2Mjc2OTcxNw%3D%3D&ip=62.72.192.103&isp=Vodafone+Libertel+B.V.&keyword=iPhoneXs〈=nl&os=Android&td=dHJrLmNvbXBhc3MtbW9sZWN1bGFyLWR1dHktY2VudGVyLnh5ei9wcmNlZWQ
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
Hoi Illypilly
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Zo ie zo de eerste link met Lucky-user-of-today is al SPAM!
Niet in trappen en zeker verder niets mee doen. Als je dit ook niet hebt gedaan dan is het goed en lekker verwijderen. En wil je eventueel met Vodafone een gesprek aangaan omdat je al lang klant bent dan zou ik de klantenservice van Vodafone bellen om te vragen of ze misschien nog een leuk aanbod voor je hebben. Maar die link, NIET op klikken 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
Hoi Illypilly
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Zo ie zo de eerste link met Lucky-user-of-today is al SPAM!
Niet in trappen en zeker verder niets mee doen. Als je dit ook niet hebt gedaan dan is het goed en lekker verwijderen. En wil je eventueel met Vodafone een gesprek aangaan omdat je al lang klant bent dan zou ik de klantenservice van Vodafone bellen om te vragen of ze misschien nog een leuk aanbod voor je hebben. Maar die link, NIET op klikken 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dit is inderdaad geen link vanuit ons Illypilly.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic