bonensoep

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Specificatie abonnementskosten

Ik heb een vraag mbt specificatie van de abonnementskosten:

Ik heb bij Vodafone een 3-tal abonnementen. 1 voor mezelf en 2 voor mijn minderjarige zoons. Nu worden in de facturen alle abonnementskosten samengevoegd. Normaal gesproken is dit geen probleem maar ik heb de mogelijkheid mijn eigen abonnementskosten te declareren bij mijn werkgever,

Omdat ik echter door het samenvoegen niet in staat ben om mijn eigen kosten inzichtelijk te maken, Heeft mijn werkgever problemen met het uitbetalen van de vergoeding. De specificatie biedt ook geen uitkomst omdat daar allen de verbruikskosten op staan en niet de abonnementskosten.

Vraag:
Ik wil graag de mogelijkheid om per abonnement, de abonnementskosten via pdf te downloaden zodat ik deze als factuur kan overleggen.

Met vriendelijke groet,
Evert Timmer
3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Evert

Welkom op de Community!
Ik kan mij voorstellen dat je dit wilt inzien.

Helaas bieden wij deze optie niet om per nummer een PDF rekening klaar te zetten. Dit komt omdat alles op 1 klantnummer staat. In My Vodafone als je op de naam van de rekening klikt, kun je wel een specificatie inzien per nummer (en evt met printscreens aanleveren bij je werkgever).

Een andere optie is het nummer omzetten naar een ander klantnummer, zodat je van dit nummer een aparte factuur voortaan gaat ontvangen.
Dit kan je aanvragen via https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/contract-overdragen.shtml

Ook heb je de mogelijkheid om bij de klantenservice aan te geven dat deze apart verrekend moet worden. Mijn collega's kunnen dit aanvragen voor je, zodat je voortaan een aparte rekening hebt. Hiervoor mag je bellen met 1201 of ons een bericht te sturen via Facebook/ Twitter of via de chat.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Was de informatie van Steven duidelijk? Of kunnen we je nog ergens mee van dienst zijn @bonensoep?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic