Void

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Startdatum contract gewijzigd door Vodafone.

Inmiddels een maand verder en kan ik nog steeds niet gebruik maken van mijn abonnement. Ik werk zelf in de telecom en ik weet een en ander hoe dit opgelost kan worden maar er word maar niet geluisterd en moet ik maar steeds mijn telefoon aan en-uit doen want schijnbaar helpt dat. Dus niet.

Graag Vodafone, Luister naar mij!

Mijn abonnement heb ik op 4 Januari 2019 bij jullie afgesloten. Ik heb het abonnement ongeveer een maand zonder moeite kunnen gebruiken. Uit het niets midden februari heb ik mijn abonnement niet meer kunnen gebruiken. Ook kon ik niets meer in zien in de app. Meerdere keren hier over gebeld, meerdere cases zijn er aangemaakt en nog steeds is het probleem niet verholpen en weet de medewerker niet wat hij moet doen.

Ik weet het wel!!!!

Mijn abonnement ging op 4 Januari 2019 in, onthoud dit even. Een kleine maand later kon ik uit het niets mijn abonnement NIET meer gebruiken. Na een korte onderzoek zie ik in myVodafone account staat dat mijn contract weer in gaat op 3 mei 2019. Mijn Vodafone abonnement kan ik dus niet gebruiken, niemand kan mij bereiken, ik ben niet bereikbaar en kan helemaal niet gebruik maken waar voor ik betaal. Alsjeblieft Vodafone luister eens naar mij. Verander de datum naar het oorsponkelijke ingangsdatum; 4 Januari 2019 en laat mij het abonnement weer gebruiken!


Kijk naar de startdatum.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11835Posts
  • 3478Oplossingen
  • 3099Likes
Als ik nog even mag aanvullen, je kan ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Mensen van Webcare kunnen wat dieper in het systeem kijken en misschien ook zien wat er aan de hand is en er een oplossing voor bieden. Uiteraard is het knap lastig wat je is overkomen en dit moet gewoon opgelost worden.

Bekijk in context

4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Void ,

Dat ziet eruit als een complexe situatie! Maar ook een vervelende ervaring!
Kan begrijpen dat je graag ook krijgt waarvoor je betaald.

Ik ben helaas bang dat het via het forum niet mogelijk zal zijn om je te helpen. Het forum is openbaar en een directe link met het systeem m.b.t persoonsgegevens is niet gekoppeld aan het forum. Heb je al een klacht ingediend per e-mail? Wellicht kan je het topic wat je hebt aangemaakt op het forum tonen per e-mail.

Waarom je opeens na één maand niet meer bereikbaar bent en je abonnement in mei van start gaat, is en blijft een vraag die ik helaas niet kan beantwoorden.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11835Posts
  • 3478Oplossingen
  • 3099Likes
Als ik nog even mag aanvullen, je kan ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Mensen van Webcare kunnen wat dieper in het systeem kijken en misschien ook zien wat er aan de hand is en er een oplossing voor bieden. Uiteraard is het knap lastig wat je is overkomen en dit moet gewoon opgelost worden.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je het inmiddels aangekaart bij mijn collega's Void? Via de Community kan ik je helaas niet verder helpen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic op slot gezet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic