xhasaart

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hallo ik heb telefonisch een telefoon besteld (met contract verlenging) maar heb nog geen email gehad

ook niet in de spam.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @xhasaart 

Leuk om te lezen dat je verlengd hebt! Zodra je een bestelling plaatst, wordt er eerst een controle uitgevoerd in verband met de BKR en inkomens- en lastentoets. Binnen 48 uur ontvang je dan ook een bevestiging via e-mail. Vervolgens ontvang je een mail met een track en trace code zodra het toestel wordt uitgestuurd.  Natuurlijk is de levering afhankelijk of het toestel op voorraad is. 
Mocht je vragen hebben over je bestelling dan kun je hierover bellen  met mijn collega's van status order. Voor particulier mag je bellen met 0800-0560. Voor zakelijk mag je bellen met 0800-0500.
Mijn collega's zijn aanwezig vanaf 08:00 uur tot en met 20:00 uur op maandag tot en met vrijdag en op zaterdag van 08:00 uur tot en met 18:00 uur. Via hier lees je meer over je bestelling en levertijden.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @xhasaart 
Waarschijnlijk moet er dan eerst een controle worden uitgevoerd en krijg je dan pas de mail binnen. Mocht je daar snel meer informatie over willen hebben, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten

Je kan ook wachten op een medewerker van Vodafone maar ik weet niet wanneer deze weer hier online is. Dus even vragen gaat een stuk sneller, denk ik  . Dit is namelijk een klanten helpen klanten community en wij als klanten kunnen niet in het systeem kijken. Gelukkig maar 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @xhasaart 

Leuk om te lezen dat je verlengd hebt! Zodra je een bestelling plaatst, wordt er eerst een controle uitgevoerd in verband met de BKR en inkomens- en lastentoets. Binnen 48 uur ontvang je dan ook een bevestiging via e-mail. Vervolgens ontvang je een mail met een track en trace code zodra het toestel wordt uitgestuurd.  Natuurlijk is de levering afhankelijk of het toestel op voorraad is. 
Mocht je vragen hebben over je bestelling dan kun je hierover bellen  met mijn collega's van status order. Voor particulier mag je bellen met 0800-0560. Voor zakelijk mag je bellen met 0800-0500.
Mijn collega's zijn aanwezig vanaf 08:00 uur tot en met 20:00 uur op maandag tot en met vrijdag en op zaterdag van 08:00 uur tot en met 18:00 uur. Via hier lees je meer over je bestelling en levertijden.

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

We ontvangen graag nog een update van je @xhasaart

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic