C.J

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Stopzetten bericht

Iedere keer, na het bellen, krijgen we een berichtje waarin de kosten van het telefoontje worden vermeld.
Kan dit stop gezet worden?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi C.J
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ja hoor, dit kan je uitzetten via My Vodafone. Ik heb zelf even gekeken via de browser, daar is het mogelijk om dan na het inloggen te gaan naar Instellingen. En daar kies je voor Verbruiksmeldingen, deze kan je hier aan- of uitzetten.

Let op: je krijgt dan ook geen gratis SMSje meer als je bundel voor 80% is verbruikt, en als je bundel helemaal op is. Dus die afweging moet je dan even maken.



Mocht dit antwoord goed zijn, markeer deze als best antwoord. Je helpt er namelijk andere klanten mee die ook dit onderwerp zoeken. Succes en denk dat je er wel uit komt 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi C.J
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ja hoor, dit kan je uitzetten via My Vodafone. Ik heb zelf even gekeken via de browser, daar is het mogelijk om dan na het inloggen te gaan naar Instellingen. En daar kies je voor Verbruiksmeldingen, deze kan je hier aan- of uitzetten.

Let op: je krijgt dan ook geen gratis SMSje meer als je bundel voor 80% is verbruikt, en als je bundel helemaal op is. Dus die afweging moet je dan even maken.



Mocht dit antwoord goed zijn, markeer deze als best antwoord. Je helpt er namelijk andere klanten mee die ook dit onderwerp zoeken. Succes en denk dat je er wel uit komt 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over C.J of heb je het kunnen oplossen met het bericht van Energieboy?
C.J
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Top!
Gelukt. Dank voor de reactie ??
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Super, ik zal het topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic