Beantwoord

Storing mobiel internet - [Opgelost]

  • 30 september 2019
  • 1 reactie
  • 330 Bekeken

Op dit moment kun je helaas problemen ondervinden met het gebruik van mobiele data op ons 2G/3G/4G netwerk.

Er wordt hard gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. Op dit moment weten we nog niet hoelang dat gaat duren. Onze excuses voor het ongemak! Zodra er meer informatie is, zullen we dit delen via dit topic. Alvast bedankt voor jullie begrip.

Om een e-mail te ontvangen zodra er nieuws is over deze melding, moet je geregistreerd zijn op onze Community. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst (bovenaan de pagina, rechterkant). Als je wel al lid bent, dan klik je op 'Opties' onderaan dit bericht en dan op 'Topic Volgen'.

Verkorte link naar dit topic: https://vodafone.nl/act/c/storingmobielinternet
icon

Beste antwoord door Vodafone 30 september 2019, 21:40

Inmiddels is alles opgelost. Het kan zijn dat je je mobiel opnieuw op moet starten om hem weer up & running te krijgen.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Inmiddels is alles opgelost. Het kan zijn dat je je mobiel opnieuw op moet starten om hem weer up & running te krijgen.