Sticky Beantwoord

Storing My Vodafone


Op dit moment ervaren we een storing met de My Vodafone (app en website) omgeving, waardoor My Vodafone tijdelijk niet beschikbaar is. Dit betekent dat je gedurende deze tijd niet kunt inloggen en geen gegevens kunt inzien/wijzigen. Daarnaast kun je hierdoor tijdelijk je abonnement online niet verlengen. Hiervoor kun je uiteraard wel contact opnemen met onze verkoopafdeling via 0800-0560. We doen ons best om de hinder te beperken en het zo spoedig mogelijk op te lossen.

Alvast bedankt voor jullie begrip.

Om een e-mail te ontvangen, zodra er nieuws is over deze melding, klik je op 'Opties' onderaan dit bericht en dan op 'Topic Volgen'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst (bovenaan de pagina, linkerkant).

Verkorte link naar dit topic: http://voda.fo/ne/4x9ou
icon

Beste antwoord door Vodafone 1 februari 2019, 09:35

Update 9.30 uur

De storing is opgelost en onze klanten kunnen weer gebruik maken van al onze diensten. Excuses voor het ongemak.

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Update 9.30 uur

De storing is opgelost en onze klanten kunnen weer gebruik maken van al onze diensten. Excuses voor het ongemak.