msarris

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Storing omgeving Houten en Utrecht

Klopt het dat jullie laatste weken last hebben van aanhoudende storingen (omgeving Houten en Utrecht)? Vorige week had ik 2 volle dagen dat ik geen sites kon bezoeken op m'n mobiel, evenals bijvoorbeeld informatie over OV via de NS en 9292 app etc. Vreemd genoeg komen berichten via WhatsApp wel binnen. Daarna was het weer een paar dagen normaal, maar gisteren en vandaag is het weer raak.

Behoorlijk vervelend dat dit ook zo lang duurt, gewoon hele dagen problemen met de verbinding, zitten jullie met een lastig issue waardoor het zo lang duurt en alweer optreed?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
msarris
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ben vandaag langs de Vodafone winkel in Utrecht geweest en daar zijn volgens mij enkele instellingen veranderd, hierna zijn de problemen gelukkig verholpen. Waardoor het nu kwam weet ik niet, heb iig zelf geen settings gewijzigd. Mogelijk zijn er dingen veranderd in het netwerk waarbij telefoons zichzelf automatisch hierop configureren, maar gebeurde dit bij mijn smartphone (van 3 jaar oud) niet.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi msarris
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Geen idee of er aanhoudende storing is en/of werkzaamheden. Deze info kan je controleren door naar deze pagina te gaan:
https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml?coverage=true&tab=work-map

Blijft de storing aanhouden dan kan je op die pagina een melding maken en dan zal Vodafone dit in behandeling nemen. Werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet? Doe de Vodafone Network check en ze helpen je verder.

Bij een storing van meer dan 12 uur op je woon- of vestigingsadres kun je recht hebben op een compensatie voor de overlast. Vraag dan een vergoeding aan. Succes in ieder geval!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je gecontroleerd of er een storing of werkzaamheden waren/zijn msarris ?
msarris
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ben vandaag langs de Vodafone winkel in Utrecht geweest en daar zijn volgens mij enkele instellingen veranderd, hierna zijn de problemen gelukkig verholpen. Waardoor het nu kwam weet ik niet, heb iig zelf geen settings gewijzigd. Mogelijk zijn er dingen veranderd in het netwerk waarbij telefoons zichzelf automatisch hierop configureren, maar gebeurde dit bij mijn smartphone (van 3 jaar oud) niet.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Fijn dat je het even laat weten.
Veel plezier met je toestel!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Opgelost. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic