Marisa8

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Storing op de lijn

Mijn Xiaomi Redmi note 5 maakt een ruis geluid zodra ik het geluid harder zet. Ook als ik een koptelefoon eraan plug is het ruisgeluid overheersend
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marisa8
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hallo, ik heb de Xiaomi met een red abonnement, dus verkrijgbaar bij Vodafone 😉
Wat ik heb gedaan is de telefoon opnieuw opgestart en toen was het weg. Geluid doet het nu weer helemaal normaal. Mocht het nog eens voorkomen dan ga ik naar de Vodafone winkel.
Bedankt voor jullie antwoorden

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Marisa8
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Geen idee wat het zou kunnen zijn. Loop eens langs een Vodafone winkel en kijk samen met hun of je er iets aan kunt doen. Al hoewel ik niet weet of Vodafone dit type verkoopt? Maar dat weet jij vast beter dan ik 🙂

Wat je kan doen is je Simkaartje ruilen met die van iemand anders en kijken wat er dan gebeurd. En jou Simkaartje in een andere telefoon stoppen. Als het dan nog zo is dan ligt het aan het toestel en zal je terug moeten naar waar je deze hebt gekocht en als je denkt dat het toch het Simkaartje is van Vodafone dan even langs een winkel.

Succes en laat nog even weten wat je hebt gedaan.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Je kunt ook heel voorzichtig met een oorstokje het proberen schoon te maken en alle stof eruit halen.
Mocht het dan nog niet werken, kun je ook eens de settings controleren van het geluid of eventueel als laatste redmiddel, een back-up maken en het toestel terug zetten naar fabrieksinstellingen.
Kun je laten weten of het al verholpen is en of evt de bovenstaande stappen geholpen hebben van Energieboy en mij?
Marisa8
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hallo, ik heb de Xiaomi met een red abonnement, dus verkrijgbaar bij Vodafone 😉
Wat ik heb gedaan is de telefoon opnieuw opgestart en toen was het weg. Geluid doet het nu weer helemaal normaal. Mocht het nog eens voorkomen dan ga ik naar de Vodafone winkel.
Bedankt voor jullie antwoorden
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah super om te lezen Marisa8
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic