Beantwoord

storing red together

  • 5 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 503 Bekeken

Ggoedemorgen, hoe staat het met de storing van der together?
Wij als gezin hebben er nog steeds last van.

icon

Beste antwoord door Sharon 7 augustus 2019, 14:30

Hoi @19Frank64 en @RDEAN

Jullie zouden ondertussen wel weer gebruik moeten kunnen maken van internet? Klopt dat? De weergave in My Vodafone is inderdaad nog steeds niet rechtgezet. Onze excuses voor het ongemak. Zoals jullie in dit topic kunnen lezen: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/problemen-red-together-299708, zijn we hard aan het werk om dit te corrigeren. Echter, het proces heeft vertraging opgelopen. Zodra er weer een update is, wordt deze in dit topic geplaatst.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 1
Sinds 01-08-19 staat mijn red together op 0.0 te goed op diverse forums ziet men mensen dezelfde klacht hebben.. waarom doet Vodafone alleen maar schrijven telefoon resetten dan is het opgelost ik heb mijn phone nu elke dag 2 tot 3 gereset met 0.0 resultaat... het probleem ligt duidelijk niet bij de mensen hun telefoon maar bij Vodafone!
mijn rekening loopt aardig op ik ga ervan uit dat vodafone er ASAP iets aan gaat doen en de betrokkenen schadeloos zal stellen.. misschien ook in de media iets loslaten hierover zodat de nog onwetenden niet voor vreemde situaties komen te staan.

VODAFONE DOE IETS!!!!
Reputatie 7
Badge +17
56 minuten geleden is er op deze pagina meer informatie over geschreven (dat was om 10:00 uur vanmorgen). Kijk daar even naar en doe wat daar staat om het te verhelpen. Mocht het dan nog niet lukken dan graag hier nog even melden.

En natuurlijk doet Vodafone daar ook iets aan. Als er een storing is dat laten ze het echt niet zomaar links liggen, maar dat had je zelf vast ook wel door 19Frank64. Dus even naar deze topic.
Reputatie 6
Hoi @19Frank64 en @RDEAN

Jullie zouden ondertussen wel weer gebruik moeten kunnen maken van internet? Klopt dat? De weergave in My Vodafone is inderdaad nog steeds niet rechtgezet. Onze excuses voor het ongemak. Zoals jullie in dit topic kunnen lezen: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/problemen-red-together-299708, zijn we hard aan het werk om dit te corrigeren. Echter, het proces heeft vertraging opgelopen. Zodra er weer een update is, wordt deze in dit topic geplaatst.
Reputatie 1
Vooralsnog loopt t weer
ik hoop dat het nu stabiel blijftūü§Ē
Dat hopen wij ook @19Frank64
Ik zal het topic sluiten.