Marinho

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Storing vodafone?

Heb geen 4G En heb een parabool met telefoon wat is dit?
7 Reacties 7
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Marinho,

Heb je een Red Together abonnement? Daar zijn het afgelopen weekend problemen mee geweest. Herstart eens even je toestel, dan zou alles weer moeten werken. Is dit niet het geval? Stuur dan een berichtje met wat meer informatie, zodat we verder kunnen kijken.
Marinho
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Sharon
Ik heb een Start L abonnement. Wij staan op dit moment op de camping in Borger en ik heb de dekking getest en die was goed. Heb de telefoon al een paar keer opnieuw opgestart maar ik heb in de bovenste balk een parabooltje met een telefoonhoorn staan op de plek van 4G . Weet niet wat dat betekend en kan het ook slecht opzoeken omdat de wifi hier ook slecht is. Ik hoop dat U een oplossing heeft. Bvd.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Volg eens de stappen op deze link: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/ik-kan-niet-bellen-of-internetten.shtml (als dat lukt met WiFi). En probeer, als dat mogelijk is, ook eens je simkaart in een ander toestel. Is het symbool er dan nog steeds? Dan ligt het aan de instellingen van het toestel en kunnen we verder kijken. Is het symbool dan weg? Dan is er dus een probleem met je simkaart of het netwerk. Marinho
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het inmiddels opgelost Marinho?
Marinho
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo allemaal
Het is opgelost, was in Assen vanmiddag en ben daar de vodafone winkel binnen gelopen en ben daar prima geholpen door een medewerker. Het symbool betekende dat het de wifi versterkte. Bellen voor wifi uitgeschakeld en maar verder aanmodderen op de camping is niet anders maar ik ben helaas door al dat gedoe wel al zowat door mijn data heen? .Maar in ieder geval bedankt voor de goede service. Vr.gr. Marien Hoorn
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Goed om te horen dat je nu weet wat het het symbooltje betekent Marinho,
Waarschijnlijk doordat je continu op het netwerk zit en hierdoor data verbruikt, is de data op gegaan.
In het toestel kun je achterhalen waardoor het verbruikt is.

Ik kan met je meekijken als je dat wilt. Wij zien alleen in wanneer het verbruikt is. Mocht je dit willen, dan hoor ik het graag. Ik zal je dan een privébericht sturen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Aangezien we geen reactie meer van je hebben ontvangen, neem ik aan dat Steven niet met je mee hoeft te kijken via een privébericht Marinho. Ik zal het topic dan ook sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic