Beantwoord

te goed

  • 5 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 191 Bekeken

ik zie in de my vodafone dat ik geen bundel tegoed heb. Maar de kosten buiten de bundel lopen richting de honderd euro. Hoort dit bij de storing?
icon

Beste antwoord door Sharon 8 augustus 2019, 12:07

De storing met de weergave is nog steeds niet helemaal opgelost @Mrsbee. Wat je nu ziet in My Vodafone hoeft dus niet te kloppen. Volg dit topic: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/problemen-weergave-tegoed-my-vodafone-299687 om op de hoogte te blijven van updates hierover.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Mrsbee
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je toevallig een Red Together abonnement? Daar was een storing in en dat is inmiddels opgelost. Voor meer info, zie hier: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/problemen-weergave-tegoed-my-vodafone-299687#post318138

En deze topic: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/problemen-red-together-299708#post318136

Is dat het niet, delete dan eens je My Vodafone app en probeer hem opnieuw te installeren. Mocht je nog steeds problemen houden, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten.

Verder kan je in de app ook via de 24/7 knop een feedback aangeven en dan komt je klacht op de juiste afdeling uit en die kunnen er dan ook voor je naar kijken.
Reputatie 6
De storing met de weergave is nog steeds niet helemaal opgelost @Mrsbee. Wat je nu ziet in My Vodafone hoeft dus niet te kloppen. Volg dit topic: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/problemen-weergave-tegoed-my-vodafone-299687 om op de hoogte te blijven van updates hierover.