jansjejohanna

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Te hoge afschrijvingen bij een vast abonnement

Sinds augustus 2018 worden er steeds hoge bedragen afgeschreven. Heel vreemd, want ik heb al jaren hetzelfde abonnement, en gebruik mijn mobiel nooit.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Je kunt ook via My Vodafone de factuur specificeren. Hier kun je precies zien waar de rekening uit bestaat en waarom hij telkens zo hoog is.
Via het kopje rekeningen, kun je de facturen downloaden. Je kunt ook op de naam van de rekening klikken. Hierdoor opent zich een nieuw scherm met de opbouw van je factuur. Daarnaast kun je de factuur ook nog per data verbruik, belminuten of sms specificeren.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi jansjejohanna
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Voor vragen over je factuur kan je het best contact opnemen via de klantenservice van Vodafone door te bellen of door een chat te starten. Deze mensen kunnen voor je in het systeem kijken wat er aan de hand is en je daarop meer informatie verstrekken. Misschien is je abonnement wel afgelopen?

Wil je niet bellen of chatten dan kan je ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter.

Succes in ieder geval en laat nog even weten wat nu de oorzaak was, daar help je andere klanten ook weer mee. Bedankt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Je kunt ook via My Vodafone de factuur specificeren. Hier kun je precies zien waar de rekening uit bestaat en waarom hij telkens zo hoog is.
Via het kopje rekeningen, kun je de facturen downloaden. Je kunt ook op de naam van de rekening klikken. Hierdoor opent zich een nieuw scherm met de opbouw van je factuur. Daarnaast kun je de factuur ook nog per data verbruik, belminuten of sms specificeren.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is de factuur duidelijk voor je jansjejohanna? Heb je kunnen achterhalen waardoor er kosten in rekening worden gebracht?
jansjejohanna
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wordt dataverkeer afgeschreven, maar ik heb e
en oude Nokia waar geen internet op zit
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
He, hoe kan dat dan?
Wat voor een Nokia toestel heb je dan?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Elke smartphone (ook oude Nokia toestellen) kun je mee internetten. Controleer eens de instellingen en zet mobiele data uit.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic