Elo69

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

teambundel red pro

Hoe kan ik in de my vodafone app data verdelen onder gebruikers met de teambundel red pro ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Zodra je de groep bundel hebt, maak je meteen met zijn alle hier gebruik van Elo69

Bekijk in context

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Elo69
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Bedoel je Red Together?
Die kan je niet verdelen, je kan allemaal gebruik maken van je vaste aantal GB's maar je kan deze niet verdelen. Dus als de een meer gebruikt dan de ander dan is het zo en daar kan je niets aan veranderen. Je kan wel iemand binnen het team tijdelijk uitschakelen van gebruik, omdat die dan teveel zou hebben gebruikt 🙂

Maar je data verdelen, dat is jammer genoeg niet mogelijk.
In de My Vodafone App en in My Vodafone stel je alles in voor jouw Red Together groepsleden. Bij 'Together Data beheren' geef je aan wie gebruik mag maken van de gezamenlijke datapot. Lees hier alle info over het instellen en beheren van Red Together.

Succes in ieder geval.
Elo69
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee ik heb een zakelijk abonnement met teambundel Red Pro. Kan ik deze wel verdelen en hoe?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
Oei, zakelijk - daar heb ik geen kaas van gegeten.
Hier staat volgens mij dat het mogelijk is: https://www.vodafone.nl/zakelijk/redproteam/

Red Pro Team activeert u door te bellen naar 0800-0500 en de optie 1-2-2 te kiezen. Al Vodafone klant maar nog geen Red Pro Team? Activeren kan op elk moment!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Bij de Red Pro abonnementen is het niet mogelijk om data te delen Energieboy Elo69
Je kunt via de klantenservice eventueel groepsbundels aansluiten zolang het om hetzelfde klantnummer en abonnement gaat. Hierdoor wordt de data gedeeld.
Elo69
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven dank je. Heb nu een teambundel red pro. Betekent dit dat als 1 geen data meer heeft hij /zij automatisch data kan gebruiken van de teambundel?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Zodra je de groep bundel hebt, maak je meteen met zijn alle hier gebruik van Elo69
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Is het gelukt met de informatie van Steven Elo69? Kunnen we via de Community nog iets voor je betekenen?
Elo69
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sharon Steven
dank. Als ik het goed begrijp ga je automatisch gebruik maken van de teambundel zodra je tegoed op is. en kun je geen data / GB toewijzen aan een gebruiker?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Bij Red Pro ga je inderdaad automatisch gebruik maken van de teambundel zodra je tegoed op is. Je kunt echter geen data toewijzen aan medegebruikers Elo69.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over Elo69?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic